Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies löi nyrkillä, asia sittemmin sovittu, paitsi että väittää lyöneensä avarilla.

Vierailija
23.11.2016 |

Väkivalta on väärin, se on selvää. Mies pyytänyt anteeksi ja asia jotenkuten sovittu, mutta voiko tuollaista edes anteeksipyynnöksi laskea kun ei myönnä sitä, että ihan nyrkillä löi eikä avokämmenellä niinkuin väittää?

Tilanne tapahtui nopeasti, mies oli selkeästi välittömästi järkyttynyt. Voiko tilanteen järkyttävyyden takia esim. unohtaa miten käsi oli? Pitäisi kuitenkin uskoa sitä mitä minä hänelle sanon, jos oikeasti olisi pahoillaan, eikö? Siis kun sanon, että nyrkki se oli.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi

Vierailija
2/11 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens kerralla sitten heti lyömisen jälkeen käytte yhdessä tuon käden asennon läpi.

Vierailija
4/11 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies löi. Nainen häipyy. Mikä siinä on niin vaikeaa?

Vierailija
5/11 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyrkki ollu , se oli varmaan kukka.

Nyt lohduta miesraukkaa, varmaan ressukka järkyttyi pahasti omasta käytöksestään- et viittis ärsyttää enää raasua.

Vierailija
6/11 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee lyömään sua uudestaan. Takuuvarmasti. Se ettei voi myöntää lyöneensä naista, omaa rakastaan, nyrkillä, ja väittää sua valehtelijaksi, koska et usko, että oikeasti vain vetäisi litsarin sun naamaan, kertoo sen ettei ota oikeasti vakavasti omaa tekoaan ja pitää sitä jollain tavalla hyväksyttynä. Näin mä sen näen.

Vierailija
7/11 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi

Juuri meinasin kirjoittaa samaa.

Onneksi pääsin itse omasta hullustani eroon ajoissa. Vaikeaa se oli ja vieläkin huolehdin välillä, miten mies pärjää. Hän kun ei vaan voinut mitään raivonpuuskilleen. Jännä juttu että väkivalta on laitonta ja muut yhteisön jäsenet ovat siihen sitoutuneet että toista ei lyödä, mutta jotkut aikuiset ihmiset eivät vaan voi itselleen mitään. Eläimen tasollako miestäsi pidät? Mies lopettaa väkivallan vasta, kun hän on todella menettänyt jotain todella hyvää elämässään sen vuoksi. Toistuu todennäköisesti suhteissa kunnes hakee apua tai myöntää ongelmansa muuten ja joutuu yksin peilin kanssa, kohtaamaan todella itsensä. Sitä ei tapahdu kuin yksinäisyyden ja menetyksen kautta.

Vierailija
8/11 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jännämies sen tietää...

Vierailija
9/11 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis miten se avokämmenellä lyönti on mitenkään vähemmän paha.. ei terveessä suhteessa lyödä avokämmenelläkään. Uskomatonta miten ihmiset pystyvät hyväksymään mitä vain.

Vierailija
10/11 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäuskottavaa. 

Vierailija
11/11 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka lyö kerran lyö 99% varmuudella uudestaan. Itse nuorena iskuja saanena aloin pakata kun nainen löi. Jotenkin sai itkettyä että ei toiste. Itse siihen että en lyö takaisin koska se on väärin. Heikkomman lyömistä ja siitä liikaa kokemusta. Siis turpaan saavana. Ex näki sen viimeisen kerran kun olen lyönyt ja se oli lujaa avarilla toiselle miehelle.

Löin kun tämä kävi toisten päälle niin otin rinnuksista kiinni ja läväytin kunnolla. Loppui se riehuminen siihen.

Jos mitään toivon niin se ettei koskaan tarvitse tapella. Utopistinen toive mutta saahan sitä haaveilla. Utopistinen siksi kun katsoo mihin tämä mailma on menossa.

Mä olen suht kova mutten niin ylimielinen etten myöntäisi että kovempia löytyy. Sitten kaikesta kyynisyydestä huolimatta mä haluan uskoa että ihmisissä on hyvää. Jossain aleppossa kirurgi leikkaa lasta sairaalassa jota pommitetaan. Siinä on oikeasti kova ihminen josta pitäisi kertoa sitä sankarin tarinaa.

Se että aseet on mailman suurin bisnes kertoo kuinka paska ihmiskunta on. Tappamiseen käytetään paljon, paljon enemmän kuin auttamiseen. Sori meni loppu jo vähän off topic mutta vituttaa. Jotenkin voisi ymmärtää jos ihmiset varautuisi ulkopuoliseen uhkaan mutta ei. Tapetaan toisiamme. Ehkä tämmöinen laji ansaitseekin sukupuuton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä