Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luulin että en halua tehdä lapsia koskaan

pienitarina
23.11.2016 |

Teininä (16v) olin ylpeä "vela". Päätin etsiä samanlaisen miehen. Etsin seuraa netistä välttelin miehiä, jotka halusivat lapsia. Useimmilla luki "ehkä joskus", jonka opin hyväksymään, eihän miehen lisääntymishalu ollut varmaa.
Muutaman vuoden päästä kuitenkin tutustuin deittipalstalla mieheen, jonka kanssa tulin hyvin toimeen. Kummallakaan ei ollut myöskään kokemusta seksistä ja seurustelusta, joten toinen tuntui tosi arvokkaalta. Lapsetkin tulivat puheeksi. Ajattelin että ehkä yhden voisi tehdä joskus vanhemmalla iällä. Tapasimme ja aloitimme seurustelun. Tulin yhä varmemmaksi siitä, että haluan miellyttää miestäni yhteisillä lapsilla.
Kerran mies sanoi ettei voi olla varmaa hankitaanko 1 lapsi vai ollaanko hankkimatta kokonaan. Tulin hieman surulliseksi. Tajusin silloin, että olin itse ruvennut haluamaan lapsia. Onneksi mieheni puheet johtuivat väsymyksestä. Puhumme usein lapsista, mutta yritämme saada sellaisia vasta vuosien päästä. Molemmilla on pelkoja siitä, miten lapsen myötä pitää olla enemmän tekemisisää ihmisten kanssa. Minä lisäksi pelkään synnytyksestä tulevia kipuja ja vaurioita.
Onneksi 16-vuotiaan minän tyhmä toive lisääntymiskyvyn menettämisestä ei toteutunut, tai mistä sen tietää...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikää on tällä hetkellä 18 vuotta vai..

Vierailija
2/3 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa nälkäisen puheelta, syö :

Perunamuusia ja tölkkilihapullia niin ajatus kulkee paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on näköjään "kyllä velat kumminkin lapsia haluavat" -teemaviikko menossa. Seuraavalla viikolla lienee taas abortinvastustajien vuoro floodata ja provoilla. Nämä muutamat samat aiheet pyörivät täällä lyhyemmällä kierrolla kuin koulujen ruokalistat. Jenni Vartiais -hullu on tosin ollut poikkeuksellisen hiljaa viime aikoina.