Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako nainen mennä pikkujouluihin housupuvussa?

Vierailija
23.11.2016 |

En ole mekkoihminen ja inhottaa keikistely muutenkin, mutta firman pikkujouluihin haluan osallistua.
Mitä mieltä?

Olen ihan tavisnainen, farkut ja neule -tyyppi arkena. Ei huvittaisi pynttäytyminen yhtään mutta ei taida ihan arkivaatteissa meneminen sopia kuitenkaan.

Korkokenkiä en omista että sellaisia ei asuun tulisi myöskään.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa mennä. Naiset ei saa käyttää housuja virallisissa tilaisuuksissa tai ulkona ravintoloissa. Myös viranhaltijoilta on kielletty housujen käyttö muuten kuin virkistystapahtumissa. Naiset eivät myöskään saa mennä ravintolaan ilman miesseuraa. Naisten tulee käyttää huivia kirkossa, seurakuntien tapahtumissa, käräjillä ja pyhäpäivinä. Naiset saavat ratsastaa hevosilla, mutta vain naistensatulasta käsin, ellei ole hätätilanne. Ratsastaessa on pää peitettävä päähineellä, huivilla tai muulla vastaavalla vaatekappaleella. Huivin on oltava yksivärinen ja tumma, esimerkiksi musta, tummansininen tai tummanharmaa. Reunaa saa koristaa huomaamaton, max. 1 tuuman levyinen pitsi. Huivissa ei saa olla hapsuja.

Vierailija
22/24 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse valinnut sen lähestymistavan, että en piittaa mistään ns. säännöistä, jotka koskevat vain naisia. Kirjoittamattomat säännöt mukaanlukien. Jengi saa sitten vedellä herneitä, puhua takanapäin, loukkaantua, itkeä, somepäivittää jne jne ihan vapaasti. Pitäähän niilläkin jotain tekemistä olla. Tunkekoot "säännöt" hanuriinsa.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain haalaripuku on ehdoton turn-out. Ja se sotkeentuu, jos käyt vessassa. Luukkuhaalaripuku taas on ehdoton turn-in. Koko miesporukka on koko ajan raplaamassa sitä auki.

Vierailija
24/24 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei saisi???Ei se hame ole pakollinen jos kyse on vapaamuotoisesta illanvietosta.

No miksi kaikki menee aina pikkupikkumekoissa vaikka selvästi tuntuu epämukavalta ja näyttää kauhealta???

En minä vaan tiedä kun olen aina ajatellut omilla aivoillani ja laittanut päälleni ne vaatteet joissa vihdyn eli  en ainakaa hametta.