Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä suutari Espoo-Hki-alueella

Vierailija
23.11.2016 |

Turhauttavaa, kun haluaisi käyttää hyviä ja laadukkaita kenkiä kauemmin kuin sen minkä pohjat kestää, mutta hyvää suutaria ei vaan löydä. Olen käynyt aikaisemmin Heikintorin suutarilla, mutta siellä ei ole enää vanhaa, hyvää tekijää. Huonoja kokemuksia on myös Espoontorin suutarin työn jäljestä, vaikka asiakaspalvelu on siellä todella hyvää. Ison Omenan Manhattan on myös testattu, eikä sekään vakuuttanut. Onko tosiaan niin, ettei ole enää olemassa edes suutareita, joilla on sitä käsityöläisen ammattitaitoa? Onko hyvät suutarit kuolleet sukupuuttoon, kun suurin osa ihmisistä ostaa kuitenkin niitä ei-korjattavia, alle satasen halpiskenkiä? En halua siirtyä niiden käyttäjäksi! Turhauttavaa ostaa kunnollisia kenkiä, jos niitäkään ei saa enää korjautettua eli Riekerit ollee munkin kohtalo :´((.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän liittyen, tietääkö kukaan Pasilan aseman suutariliikkeestä? Onko avattu jossain muualla?

Vierailija
2/12 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fredan puolivälissä noin Lönkan kohdalla on hyvä vanhempi suutari. Ihan kohtuuhintainenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leppävaaran Gallerian suutari on pelastanut mulle monet kengät. Aina se ensin naksauttelee kieltään ja sanoo, ettei näistä kyllä enää mitään taida tulla ja silti se loihtii lempipopot ihan uusiksi!

Ja sinne Sellon suutarille ei kannata mennä.

Vierailija
4/12 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lippulaivan suutari  on yrmy ja ottaa vain käteismaksuja mutta sinne olen vienyt yhdet bootsit vetoketjun vaihtoa varten. Maksoi tosin saman verran kuin se halvatun kenkä.

Vierailija
5/12 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkolan Kyläsuutarista hyviä kokemuksia, suosittelen! Melkein Espoossa. :)

Vierailija
6/12 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellon suutari ilmeisesti vaihtanut omistajaa. Nykyään vain todella ylimielinen asenne ainakin uudella omistajalla. Kannattaisi koittaa muistaa että tuosta työstä vähintään puolet on asiakaspalvelua, siinä on paljon opittavaa, jotkut sen oppii ja toiset ei koskaan.

Entisenä yrittäjänä itselleni ei kävisi mielessäkään likimain uhkailla asiakasta, tuo kaveri ei näköjään ymmärrä että asiakas ei ole aina aasiakas vaan jollakin muullakin voi olla kokemusta esim. avainten teosta ja lukkojen sarjoittamisesta. Itse sinne vein kahdrn lukon koodit että josko voisi avaimet tehdä niille sarjoituksille, sanoi ettei onnistu jos ei ole "käännöskoodia". Teki kyllä ne lopulta mutta noutaessani totesi perään että kannattaisi uskoa ettei onnistu jos niin sanoo. Ei vaivautunut edes kysymään mistä kyse, tässä tapauksessa kyse oli kahdesta itse sarjoittamastani lukosta joten eipä käynyt mielessäkään mikään "käännöskoodi".

Ja yhtä nahkaremmin pätkää kyselin aiemmin, ei halunnut myydä muuta kuin että tekee niistä tuotteen. Totesin tilaavani itse Nahkakunnalta, siihen tiuskaisi että senkun tilaat jos kerran voit. Tiedoksi, http://www.nkstore.fi on Nahkakunnan kuluttajille tarkoitettu verkkokauppa josta voi tilata kuka vaan.

Nyt olisin tuon nahkaremmin tarvinnut nopeasti koiralle hihnaksi, ostin muualta. Ja avaimet vaivauduin teettämään koska en viitsinyt ajaa yli 30 kilometriä jyrsikoneen ääreen. Jatkossa asioin muualla silloin harvoin kun palveluja tarvitsen.

Vierailija
7/12 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malmin suutari (Kirkonkyläntie 8, 00700 HKI) on todella mainio paikka, pelastanut monet kengät ja laukut! Suosittelen lämpimästi, ei kovin kalliskaan ja erittäin hyvää työtä!

Vierailija
8/12 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mankkaan suutari ylimielistä palvelua ja ihme tarinaa kertoo Kiinasta tilatuista autonavaimista.

tosin samaa diipadaapaa kertoo muutkin ei hyvät pikasuutarit

ei jatkoon

Vierailija
9/12 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoontorin suutari. Hyvää palvelua ja onnistuu autonavaimien pystyjyrsintä jopa kiinasta tilattuihin aihioihin

Vierailija
10/12 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen Pasilan suutari, joka on siellä ostoskeskuksessa! Teki hyvää duunia kiipeilykenkien pohjauksen kanssa, harva niitäkään pohjaa pääkaupunkiseudulla

Vierailija
11/12 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä Espoon Lippulaivan suutarin työnlaadusta ja hinnoista, ei päästy asiassa niin pitkälle - kannattaa ensin miettiä mihin sävyyn asiakkaalle puhuu. Itse olen vaativaa as.palvelua tehnyt, tuollaisesta olisi tullut pomolta korville.

Vierailija
12/12 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, ja Iso Omenaan kannattaa varata aikaa; aloitti työn vasta kun oli sovittu että olisi valmista. Hinta ja laatu ehkä saattoi olla ok, toki työ oli niin helppo että olisin voinut tehdä itse; mutta ajattelin etten sitä varten osta työkaluja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi