Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisia kiinnostaa enemmän miehen status ja rahat kuin ulkonäkö

Vierailija
22.11.2016 |

Naiset etsivät biologisista syistä miehistä ennen kaikkea hyvää elättäjää. Mies jolla on korkea status ja paljon rahaa. Ulkonäkö tulee vasta kolmantena.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on hyvä juttu, ulkonäköön kun ei voi vaikuttaa.

Vierailija
2/17 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinun tuntemasi naiset. Pahoittelen vähävaraisuuttasi.

Minua kiinnostaa miehissä ulkonäkö, joten elän yksin. Valtaosa miehistä on rumia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä vaikuttaa vain, jos pääsee ylimpään 5%. Ruma IT-nörtti (FM, palkka 4000€/kk) häviää keskimääräistä komeammalle varastomiehelle (vain pk käyty)

Vierailija
4/17 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi kiinnostua ulkonäöstä? Monelle naiselle miehen äly, huumorintaju, arvomaailma jne ohittaa tärkeydessä ulkonäön.

Vierailija
5/17 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset etsivät biologisista syistä miehistä ennen kaikkea hyvää elättäjää. Mies jolla on korkea status ja paljon rahaa. Ulkonäkö tulee vasta kolmantena.

Olet väärässä. Ihastuin mieheni arvomaailmaan ja juttuihin, en hänen statukseensa, rahoihinsa tai ulkonäköönsä. Hänen statukseksensa tai rahansa eivät kiinnosta minua.

Vierailija
6/17 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin..? Mä haluan kaikki kolme.

Vierailija
7/17 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle miehen ulkonäkö tulee listalla vielä paljon pidemmällä. Ainoa poikkeus on se, jos kasvot kuvastavat epämiellyttäviä luonteenpiirteitä. 

Vierailija
8/17 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistä sä tollaista päättelet? Kyllä se kemia on nr 1 aina. Mä uskon että kaksi toisiaan rakastavaa ihmistä jopa kannustavat toisiaan parempaan menestykseen.

Vierailija
9/17 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän riippuu ihan siitä, mihin tarkoitukseen miestä haetaan.

Hetken huviin, ulkonäkkö on tärkeä juttu ja paljon enempää ei ehdi selvittääkään.

Pitempään suhteeseen hakutaan pitkäjänteistä, älykästä ja fiksua miestä ja sellaisille usein tuppaa kertymään myös statusta ja rahaa.

Vierailija
10/17 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on alkanut seurustelemaan jo nuorena, niin silloin kyllä ulkonäkö oli tärkeä. Siitä sitten on kasvettu yhdessä, ja nuo muut on tullut ajan kanssa tai sitten ei.

Vierailija
11/17 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväni on komea, mutta köyhä eikä todellakaan mikään statusmies.

Noin, väite kumottu

Vierailija
12/17 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. No miksi sitten olen naimisissa köyhän ja ruman miehen kanssa?

Vierailija
13/17 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. No miksi sitten olen naimisissa köyhän ja ruman miehen kanssa?

Siksi koska olet poikkeus ja poikkeus vahvistaa säännön. Suurin osa täällä on lompakkoloisia jotka pysyvät aiheesta hiljaa, koska eivät kestä kritiikkiä. Niin sitten tänne ilmaantuu vain poikkeukset.

Vierailija
14/17 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/17 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ja status antaa myös ulkonäköä. Köyhä ja ruma vastenmielisen näköinen olisi rikkaana persoonallisen näköinen ja karismaattinen.

Vierailija
16/17 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen vetoa hyvännäköisiin nörttimiehiin. Sillä ei ole väliä onko rikas vai köyhä, kunhan on ikäiseni tai hieman itseäni nuorempi ja tekee jotain elättääkseen itsensä.

N26

Vierailija
17/17 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa miehessä koko paketti, ulkonäkö, hyvä luonne, raha, status ei niinkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän