Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tunne olevani onnellinen, mitäs nyt?

depiis
22.11.2016 |

Tilanne on tämä, että tunnen ahdistusta, toivottomuutta, mieli on matala ja stressinen ihan jatkuvasti.
Minun asioitten pitäisi olla todella hyvin, on hyvä puoliso, lapset ovat jo koululaisia, minulla on lemmikkejä, kavereita ja työpaikkakin on vakinainen ihan kohtuullisella palkalla ja muutenkin mielenkiintoinen, minkä pitäisi pitää mielen virkeänä.
Missä mättää? Miksi en koe olevani onnellinen?
Tätä on nyt jatkunut useita kuukausia, harvassa on ne hetket, kun kykenen nauttimaan elämästä. En vaan pysty. Olen ihan kohtuu urheilullinen, vietän paljon aikaa ulkona ja varsinkin metsässä. Metsässä oleskelun pitäisi piristää masentunutta ihmistä, mutta minua se ei piristä lainkaan. :( Tuntuu niin toivottomalta, kun en saa oikein mistään iloa ja tyytyväisyyden tunnetta. Minun kehokin alkaa pikku hiljaa olla ihan finito, särkyjä joka puolella. En oiken jaksaisi enää töihinkään lähteä, haluaisin vain jäädä kotiin.
Olen vetäytynyt syrjään eräästä harrastuksesta, joka on ennen ollut minulle nautinto. En kokenut sitäkään enää minään, joten jättäydyin pois. Olen yrittänyt muuttaa rutiineja, olen alkanut neulomaan ja olen kokeillut erilaisia pelejä ihan vaan ajantappona. Mikään ei auta. Onko minun elämä nyt tässä? :(

En kykene nukkumaan. Ruokakaan ei ole enää mikään nautinto, olen ennen rakastanut ruokaa, nyt syön vaan, koska on pakko.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo masennusta ole.

Vierailija
2/2 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuules 40-kympin kriisi. Mulla oli ihan samat tuntemukset mutta sitten päätin puhkaista sen tyhjiön, joka vain omassa päässäni oli. Tunsin riittämättömyyttä vaikka kukaan ei vaatinut mitään. Sitten tajusin ettei elämän tarvitse muuttua tullakseni onnellikseksi. MINUN piti muuttua. Aloin elämään hetkessä ja lopetin turhan stressaamisen. Kaikkihan oli kuitenkin paremmin kuin hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi