Petetyt/pettäjät, pystyttekkö vitsailemaan tapahtuneilla?
Kommentit (12)
En jäänyt suhteeseen, mutta kyllä pystyn vitsailla. Itse asiassa siitä tarinasta saa kunnon naurut jo nykyään. Oli sen verran "hauska" juttu. Itse en ollut pettäjä.
Kerro yksikin syy, miksi pitäisi vitsailla?
Ei ole tullut mieleenkään vitsailla. Kuka haluaa sellaista muistella varsinkaan tuolla lailla?
Vierailija kirjoitti:
No meillä tehdään näin ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten?
En tiedä koska en jäänyt mutta epäilen että ei ole niitä hauskempia juttuja puhua tai edes muistella.
Vieläkin tulee jotenkin paska fiilis kaikkien petetyksi tulleiden puolesta vaikka se on tänäpäivänä erittäin yleistä ja hyväksyttävää, miltei jopa kunnia asia kuin Puta pystyy olemaan.
Kaikki tämä aiheuttaa minulle päänsärkyä koska olen tunnollinen ja uskollinen ollut aina kaikille joita rakastan tai joista välitän edes vähän.
Hyvyydestä ei kuitenkaan saa mitään palkintoa, mutta on oikeaa tehdä oikein ja pystyä erottamaan oikean väärästä.
Samoin ajattelevia ja käyttäytyviä ihmisiä kuin minä on vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi?
Olen suhteeseen jäänyt petetty. En pysty vitsailemaan. Jonkinlaista mustaa huumoria saatetaan heittää pettämisen aiheuttamasta luottamuspulasta. En tosin usko, että kumpikaan pitää niitä kommentteja oikeasti hauskoina, kai ne ovat vain huono keino keventää tunnelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten?
keljuillaan toisen törttöilyille.
Mies meinasi jättää minut toisen naisen vuoksi pari vuotta sitten. Ekaan vuoteen en vitsaillut mutta nyt jo vitsailen. Miestä ei naurata mutta minä tykkään vitsailla, kai se on samalla pientä vittuilua vaikka hymyssä suin sitä teenkin.
M) Joo , jälleen kerran yksi vahinkohässiminen lisää ? N)Joo o kyllä
M)Tähän alkaa jo tottua kun se on melkein joka viikonloppuista ! N) Niin ,kyllä ihanaa että ymmärrät minua ja tarpeitani :) mun oma aisurini
Up