Snickers-, Mars- ja Twix-juomat
Vaikka kalliita ovat (n. 3 €), teki mieli viimein kokeilla tuollaista uutta (tai ei nyt enää niinkään uutta) suklaapatukan "juomaversiota". Ostin maistettavakseni Snickers-juoman, koska en tykkää Mars-patukoista ja ajattelin, että ehkä Snickers-juoma olisi noista kahdesta siksi parempaa. Twix-juomaa kaupasta ei löytynyt.
Pahaa on. Koostumus on hyvä, sellainen sopivan juokseva ja pehmeä (ei liian litku), mutta maku on jotenkin... sanoisinko ummehtunut? Minusta tämä ei maistu Snickersiltä, eikä tarvitsisikaan, jos olisi hyvää, mutta ei mielestäni ole. Parempaa, jos sulkee sieraimet. Arvosana: 1,5/5.
Mitä näistä juomista (Snickers, Mars, Twix) olet maistanut ja mitä pidit niistä? Jos olet maistanut niitä kaikkia, kerro parhausjärjestys!
Kommentit (5)
RaDiOaCTiVe kirjoitti:
Mä ostin Twix-version jokin aika sitten. Ei ollut PAHAA,maku oli ihan mukiinmenevä. Mutta ei kyllä ole tehnyt myöskään mieli ostaa uudestaan.
Kiitti vastauksesta! :)
ap.
Yhden kerran olen ostanut Marsia. Äärimmäisen imelää, ei pahaa muttei mikään mahtava makunautintokaan. En ole ostanut uudelleen.
Meidän cittariin tuli elokuussa noita iso kasa, 2,99 €/kpl. Aika monen ihmisen olen nähnyt niille tuhahtelevan. Pikkuhiljaa ovat hinnat laskeneet, mutta juomien määrästä ei voi sanoa samaa. "Mahtavaan" 5€/2 kpl tarjoukseen ei tainnut tarttua kuin muutama hyväuskoinen. Pian nuokin siirtyvät euron torille, josta saattaisin napata itselleni kokeiluun. En odota makuelämystä.
Vierailija kirjoitti:
RaDiOaCTiVe kirjoitti:
Mä ostin Twix-version jokin aika sitten. Ei ollut PAHAA,maku oli ihan mukiinmenevä. Mutta ei kyllä ole tehnyt myöskään mieli ostaa uudestaan.
Kiitti vastauksesta! :)
ap.
Ei kestä kiittää :D !