Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Pystyisitkö seurustelemaan miehen kanssa jolla on parempi perse kuin sinulla?

Vierailija
22.11.2016 |

Vai ottaisiko itsetunnolle?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sen verran lättänä että jos edellyttäisin mieheltä vielä lättänämpää saisin etsiä miestä aika kauan.

Vierailija
2/7 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelen koko ajan sellaisen miehen kanssa :D Ja ei ota itsetunnolle. Mieheni on tissimiehiä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin😍😛

Vierailija
4/7 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin. En oikeasti ymmärrä sitä että oman miehen kanssa pitäisi kilpailla ulkonäöstä. Se että mies on minua paremman näköinen on pelkkää plussaa.

Vierailija
5/7 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh? Minun miehellä on niin seksikäs takapuoli että *ouh*. Jään ihan toiseksi. Ja ei kai naisen ja miehen peffaa voi vertailla keskenään?

Vierailija
6/7 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty. Miehelläni on mahtava kroppa mutta tavalliset kasvot, mulla taas kauniit kasvot ja tavallinen kroppa.

Vierailija
7/7 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suht yleinen ongelma tuntuu olevan tai ns. Uimarinkroppa+kyykkyperse on oikeasti, noin 30% naisista jonkun asteen turnoff.

En lukisi tätä edes ongelmaksi ilman kavereiden avokkien/vaimojen kommentteja.

Mutta kun kysyin heiltä niin sain vahvistuksia sille että he kokisivat liikaa paineita jos mies olisi fyysisesti todella hyvässä kunnossa.

Ja seuraksina:

Vähimmillään aloittavat "kiva pylly mitä oot tehny et oot saanu sen?" -tentin.

Pahimmillaan muuttuvat itsevarmoista tapauksista todella varautuneiksi ja peittelevät itseään.

Ja muutamat kerrat on saanu kuulla ihan suoraan että ei pysty tuntemaan itseään hyvännäköiseksi kun vieressä on joku "hunks kroppainen" malli.

Ja ongelma korostuu jos tarkoitus on vaikka lähteä ulos syömään ja ohessa vähän herkutella.

Toki persukseni ei ole mitään kaunista katseltavaa, sillä se on about yhtä karvainen kuin apinalla

mutta silti.

Pitäisi vissiin luopua treenaamisesta että saisi jatkoa noille lupaaville suhteille ja antaa itsensä levitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän