Miten etsy toimii?
Osaisiko joku kertoa miten etsy toimii, en löytänyt mitään ohjetta suomeksi, englanniksi vain, enkä sitä kauheen hyvin ymmärrä.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Klikkaat tuotteen ostoskoriin maksat visalla tai paypalin kautta, odotat että tuote saapuu kotiin. Ostospaikasta ja hinnasta riippuen joudut maksamaan tullit ja alvit erikseen kun tuote saapuu suomeen. Niistä tulee sitten kirje kotiin.
Tiivistit hyvin! Juuri sain viime viikolla etsy-pakettini.
Tämmöne ainaki löyty ku vähä etsi www.opastaja.com/etsy-suomi-kokemuksia/ eli tämmönen käsityöihmisten kauppa, josssäa voi myydä tekemiään tuotteita
Siis voiko tuolla kuka vaan myydä tuotteita?
Itse haluaisin kovasti sieltä tilata. Oliko tullimaksu 30€ ylittävissä ostoksissa?
Ei alueelta jos tilaa niin ei tule ylimääräisiä maksuja. Mut jos tilaa esim USAsta yli 22€ niin siitä tulee tullimaksuja
Tilasin sieltä kerran häihimme vieraskirjan, oli ihana!! Maksoi postineen 23 euroa ja siihen sai lisäksi meidän nimet kaiverrettuina puiseen kanteen.
Katselin juuri hääkutsuja etsystä. Miten ihmeessä pääsee muokkaamaan kutsuihin omat tekstit. Kstsoin, että valittavana on vain määrä ja sit pitäis lisätä ostoskoriin. Tuleeko sen jälkeen vasta muokkaus? Kai nyt niihin saa omat nimet ja oman päivämäärän ja muutakin tekstiä suomeksi itse kirjoittaa. Tosi hankala sivusto. Yleensä muiden sivuilla voi jo katselu vaiheessa kokeilla miltä oma teksti näyttää. Harmi kun tuolla oli kauneimmat kutsut mitä olen nähnyt. Minä tässä se tyhmä oon kun en vaan tajuu.
Vierailija kirjoitti:
Katselin juuri hääkutsuja etsystä. Miten ihmeessä pääsee muokkaamaan kutsuihin omat tekstit. Kstsoin, että valittavana on vain määrä ja sit pitäis lisätä ostoskoriin. Tuleeko sen jälkeen vasta muokkaus? Kai nyt niihin saa omat nimet ja oman päivämäärän ja muutakin tekstiä suomeksi itse kirjoittaa. Tosi hankala sivusto. Yleensä muiden sivuilla voi jo katselu vaiheessa kokeilla miltä oma teksti näyttää. Harmi kun tuolla oli kauneimmat kutsut mitä olen nähnyt. Minä tässä se tyhmä oon kun en vaan tajuu.
Linkitä myyjä niin katsotaan. Luultavasti myyjälle pitää laittaa viestiä siit minkä tekstin haluaa kortteihin.
On se tämäkin kumma, kun ei voi hyödyntää suomalaisia käsityöntekijöitä...
Linkitä myyjä? Katselin kaikkia kortteja tuolta, kaikissa sama. Ai noissa on jotkut eri myyjät. Luulin et toi on joku paikka vaan mistä tilataan. Ehkä päädyn sit vaan hyödyntämään noita suomalaisia käsityöntekijöitä :D
Onko joku onnistunu tilaamaan, miten noi maksut menee?
Miten kirjoitti:
Onko joku onnistunu tilaamaan, miten noi maksut menee?
Eiköhän aika monikin ole onnistunut tilaamaan. Maksoin PayPalilla, ei ongelmaa. Ei sen kummallisempaa kuin muustakaan verkkokaupasta tilatessa.
Luottokortilla voi maksaa myös suoraan monelle myyjälle.
Kuinka kauvan kestää kunnes tilaus tulee perille?
Omista kokemuksistanne, kuinka kauvan paketin saapumisaikaan menee?
Vierailija kirjoitti:
Omista kokemuksistanne, kuinka kauvan paketin saapumisaikaan menee?
Riippuu mistä tilaa. Itse olen tilannut Eu:n sisältä ja lähetys on yleensä saapunut reilussa viikossa. Pari juttua tullut USAsta, niissä mennyt melkein parisen viikkoa.
Se on muuten kauan, ei kauvan.
Klikkaat tuotteen ostoskoriin maksat visalla tai paypalin kautta, odotat että tuote saapuu kotiin. Ostospaikasta ja hinnasta riippuen joudut maksamaan tullit ja alvit erikseen kun tuote saapuu suomeen. Niistä tulee sitten kirje kotiin.