Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten etsy toimii?

Etsywt
22.11.2016 |

Osaisiko joku kertoa miten etsy toimii, en löytänyt mitään ohjetta suomeksi, englanniksi vain, enkä sitä kauheen hyvin ymmärrä.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klikkaat tuotteen ostoskoriin maksat visalla tai paypalin kautta, odotat että tuote saapuu kotiin. Ostospaikasta ja hinnasta riippuen joudut maksamaan tullit ja alvit erikseen kun tuote saapuu suomeen. Niistä tulee sitten kirje kotiin.

Vierailija
2/28 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klikkaat tuotteen ostoskoriin maksat visalla tai paypalin kautta, odotat että tuote saapuu kotiin. Ostospaikasta ja hinnasta riippuen joudut maksamaan tullit ja alvit erikseen kun tuote saapuu suomeen. Niistä tulee sitten kirje kotiin.

Tiivistit hyvin! Juuri sain viime viikolla etsy-pakettini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä etsy on?

Vierailija
4/28 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöne ainaki löyty ku vähä etsi www.opastaja.com/etsy-suomi-kokemuksia/ eli tämmönen käsityöihmisten kauppa, josssäa voi myydä tekemiään tuotteita

Vierailija
5/28 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voiko tuolla kuka vaan myydä tuotteita?

Vierailija
6/28 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin kovasti sieltä tilata. Oliko tullimaksu 30€ ylittävissä ostoksissa?

Vierailija
7/28 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei alueelta jos tilaa niin ei tule ylimääräisiä maksuja. Mut jos tilaa esim USAsta yli 22€ niin siitä tulee tullimaksuja

Vierailija
8/28 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin sieltä kerran häihimme vieraskirjan, oli ihana!! Maksoi postineen 23 euroa ja siihen sai lisäksi meidän nimet kaiverrettuina puiseen kanteen.

Vierailija
9/28 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuolla suomalaisia myyjiä?

10/28 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä

Vierailija
11/28 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin juuri hääkutsuja etsystä. Miten ihmeessä pääsee muokkaamaan kutsuihin omat tekstit. Kstsoin, että valittavana on vain määrä ja sit pitäis lisätä ostoskoriin. Tuleeko sen jälkeen vasta muokkaus? Kai nyt niihin saa omat nimet ja oman päivämäärän ja muutakin tekstiä suomeksi itse kirjoittaa. Tosi hankala sivusto. Yleensä muiden sivuilla voi jo katselu vaiheessa kokeilla miltä oma teksti näyttää. Harmi kun tuolla oli kauneimmat kutsut mitä olen nähnyt. Minä tässä se tyhmä oon kun en vaan tajuu.

Vierailija
12/28 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselin juuri hääkutsuja etsystä. Miten ihmeessä pääsee muokkaamaan kutsuihin omat tekstit. Kstsoin, että valittavana on vain määrä ja sit pitäis lisätä ostoskoriin. Tuleeko sen jälkeen vasta muokkaus? Kai nyt niihin saa omat nimet ja oman päivämäärän ja muutakin tekstiä suomeksi itse kirjoittaa. Tosi hankala sivusto. Yleensä muiden sivuilla voi jo katselu vaiheessa kokeilla miltä oma teksti näyttää. Harmi kun tuolla oli kauneimmat kutsut mitä olen nähnyt. Minä tässä se tyhmä oon kun en vaan tajuu.

Linkitä myyjä niin katsotaan. Luultavasti myyjälle pitää laittaa viestiä siit minkä tekstin haluaa kortteihin.

Vierailija
13/28 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se tämäkin kumma, kun ei voi hyödyntää suomalaisia käsityöntekijöitä...

Vierailija
14/28 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkitä myyjä? Katselin kaikkia kortteja tuolta, kaikissa sama. Ai noissa on jotkut eri myyjät. Luulin et toi on joku paikka vaan mistä tilataan. Ehkä päädyn sit vaan hyödyntämään noita suomalaisia käsityöntekijöitä :D

Vierailija
15/28 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku onnistunu tilaamaan, miten noi maksut menee?

Vierailija
16/28 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kirjoitti:

Onko joku onnistunu tilaamaan, miten noi maksut menee?

Eiköhän aika monikin ole onnistunut tilaamaan. Maksoin PayPalilla, ei ongelmaa. Ei sen kummallisempaa kuin muustakaan verkkokaupasta tilatessa.

Vierailija
17/28 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottokortilla voi maksaa myös suoraan monelle myyjälle.

Vierailija
18/28 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauvan kestää kunnes tilaus tulee perille?

Vierailija
19/28 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omista kokemuksistanne, kuinka kauvan paketin saapumisaikaan menee?

Vierailija
20/28 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omista kokemuksistanne, kuinka kauvan paketin saapumisaikaan menee?

Riippuu mistä tilaa. Itse olen tilannut Eu:n sisältä ja lähetys on yleensä saapunut reilussa viikossa. Pari juttua tullut USAsta, niissä mennyt melkein parisen viikkoa.

Se on muuten kauan, ei kauvan.