Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai että toi Bonuswayn mainos on typerä :D

Vierailija
22.11.2016 |

Mitä mieltä? Se jossa on tää "Kati ja Risto" pariterapiassa tai jossain istumassa ja tää Risto tunkee steariinia sieraimeen.

Mun mielestä se on vaan niin idiootti mainos :D

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bonusway-mainoksen naisella on puhevika ja kovin kolho ääni... Outo valinta siinä mielessä.

Vierailija
42/48 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha opettele googlaamaan 😃

Vierailija
44/48 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mainokset muuttuneet fiksummiksi. 10€ bonus edelleen tarjolla uusille käyttäjille www.bonusway.fi

Vierailija
45/48 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bonuswaylla on väärä mainostoimisto. Selkeästä viestistä (säästät rahaa) on tehty kumman monimutkainen ja pitkä.

Vierailija
46/48 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bonusway ei maksa ja sääntöjen mukaan ei pidäkään maksaa monesta asiasta, joita nopeasti ottaen olettaa sen maksavan. Kerää kuitenkin luultavasti bonuksen myyviltä yrityksiltä. Itse maksuista tapelleena luovutin.

Vierailija
47/48 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein sanotaan että hyvä mainos on sellainen joka jää mieleen vaikka sitten vähän ärsyttämällä. Minulle kyllä ärsyttävät mainokset aiheuttavat vastakkaisen reaktion. Ei tulisi mieleenikään liittyä Bonuswayhin eikä varata Trivagon kautta hotellia eikä ostaa Vitaeprota. Kerran vaihdoin puhelinliittymän pois kun firma jossa olin asiakkaana, mainosti että vaihtamalla paranee.

Vierailija
48/48 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä? Se jossa on tää "Kati ja Risto" pariterapiassa tai jossain istumassa ja tää Risto tunkee steariinia sieraimeen.

Mun mielestä se on vaan niin idiootti mainos :D

Jos roolit olisi ollut toisinpäin niin se mainos olisi kielletty hetkessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme