Kuka on Tampereen paras botoxin pistäjä? Otsarypyt pitäisi silottaa ja kulmat nostaa.
Kommentit (35)
Oletko Ap ollut tyytyväinen tuloksiin? Mihin sulla on pistetty? Itselläni alkaisi olla ajankohtaista.
Vierailija kirjoitti:
Oletko Ap ollut tyytyväinen tuloksiin? Mihin sulla on pistetty? Itselläni alkaisi olla ajankohtaista.
Olen ja en. Otsa silottui hyvin, mutta pari kertaa on pistetty niin, että kulmat laskivat. Siksi en enää ota sibeliukseen, kun ei mulla siinä edes ollut ryppyä. Halusivat pistää siihen. Se reagoi kaikkein voimakkaimmin. On kuulemma tekniikka, jolla nostetaan kulmat. Haluan sen ja otsajuonteita silommaksi.
Ap
Mulla siis pistetty sibelius ja otsan vaakajuonteet ja kulmakarvoihin, mutta se ei nostanut.
Ap
Terveystalolla on esim. Tatu Tarkka,hänen työhönsä olen aina ollut tyytyväinen
Vierailija kirjoitti:
Terveystalolla on esim. Tatu Tarkka,hänen työhönsä olen aina ollut tyytyväinen
Ok, uusi nimi mulle.
Ap
Mitä tuolla Tarkalla maksaa botox?
Mä olen käynyt laittamassa pari kertaa Dysportia, ja ei tunnu tekevän mitään. Vertaan annettuja määriä vastaavien hoitojen botox-määriin mitä luen ulkomaalaisilta sivuilta, ja mulle on laitettu 1/3 osaa siitä. Nyt pitäisi kolmannen kerran mennä vinkumaan jälkihoitoa, antavatkohan >:( vaihdan kyllä hoitajaa...
^ Ja siis vielä piti sanoa että esim. kulmakarvoissa en huomannut mitään nostetta, vaikka tiedän ettei se 1-2 mm paljoa ole mutta kuulema pitäisi huomata.
Kauan sen botoxin vaikutus kestää?
Vierailija kirjoitti:
Kauan sen botoxin vaikutus kestää?
3-6 kk
Up. Muakin kiinnostaisi. Sibeliukset alkavat tulla näkyviin...
Up