Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi juuri minulle on kerääntynyt näin paljon vastoinkäymisiä?

Vierailija
21.11.2016 |

Huono ja pilalle mennyt lapsuus, väkivaltainen isä, koulussa olin aina yksinäinen ja kiusattu. En päässyt ylioppilaaksi muiden kanssa samaan aikaan. En päässyt mihinkään opiskelemaan ja melkein syrjäydyin. Sitten kun sain opiskelupaikan, olin edelleen yksinäinen. En ole seurustellut, en edes suudellut. Olen edelleen yksinäinen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nykyisin katkera, ilkeä ja vittumainen? Vai jotain muuta?

2/7 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta etpä syrjäytynyt! Hyvä sinä!

Pääsit opiskelemaan, loistavaa!

Ala antaa lapsuuden asioita anteeksi. Sano ääneen vaikka joka ilta "isä, minä annan sinulle anteeksi". Hiljalleen se keventää sydäntäsi. Päätä nähdä lapsuudessasi hyvää. Näe itsessäsi hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa ole paljon vastoinkäymisiä, vaan yksi ja sama vastoinkäyminen on seurannut sinua koko elämän: Huonot kotiolot ja siitä seurannut syrjäytyminen / yksinäisyys.

Vierailija
4/7 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2628 kirjoitti:

Mutta etpä syrjäytynyt! Hyvä sinä!

Pääsit opiskelemaan, loistavaa!

Ala antaa lapsuuden asioita anteeksi. Sano ääneen vaikka joka ilta "isä, minä annan sinulle anteeksi". Hiljalleen se keventää sydäntäsi. Päätä nähdä lapsuudessasi hyvää. Näe itsessäsi hyvää.

En pidä sitä isänäni, en ole kutsunut sitä isäksi viiteentoista vuoteen.

Vierailija
5/7 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans ollut helvetisti vastoinkäymisiä. Hirveä lapsuus alkkisperheessä. Köyhyys. Selviäinen kaikesta yksin. Nyt lähes koko suku on kuollut. On sattunut vaikka mitä kamalaa. Ajan kanssa, puhumalla asiasta, terapiassa käymällä oon päässyt yli niin että menneisyys tuntuu vain pahalta unelta. Tavallaan oon itse kasvattanut itseäni pikku hiljaa aikuiseksi kun lapsena ei mua kukaan kasvattanut.

Tsemppiä. Muista kiittää itseäsi kaikesta mitä oot saanut tehtyä elämäsi eteen.

Vierailija
6/7 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et päässyt ylioppilaaksi samaan aikaan muiden kanssa, mutta pääsit kuitenkin.

En nyt tuota laskisi ihan kamalaksi asiaksi.

Vierailija
7/7 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

KÄH KÄH 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi