Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parikymppisten kakaroiden kuuluu kunnioittaa ja totella vanhempia ihmisiä

Vierailija
21.11.2016 |

Esim. työpaikalla nuorilla ei ole mitään asiaa sanoa aikuisille vastaan tai tuoda mielipiteitään julki. Parikymppisten pitää käsittää, että ovat liian nuoria vähän kaikkeen eivätkä tiedä mistään mitään. Jonkun 20-vuotiaan mielipide ei ole paskankaan arvoinen. Miksi se on niin vaikea käsittää, että vanhempia ihmisiä kuuluu kunnioittaa ja totella?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla onnekas kun en ole työskennellyt sinun alaisuudessasi. - Kaikilla niillä työpaikoilla, missä olen ollut työsuhteessa on arvostettu jokaisen osaamista ja näkemystä ja mielipiteitä riippumatta siitä kuinka vanha niiden esittäjä on ollut. - Vanhin työkaverini on ollut 67 -vuotias nuorin 14 -vuotias.  

Vierailija
2/7 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ap nyt trollaileekin niin tuollaisella asenteella ei ainakaan tältä parikymppiseltä irtoa kuin naurut.

Vierailija
4/7 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni jokaista ihmistä tulee kunnioittaa edes vähän. Ja mitä vanhoihin ihmisiin tulee, osoitan yleensä kunnioitusta jo kättelyssä, mutta jos en saa vastakunnioitusta edes hitusen, en minäkään enää kunnioita.

Vierailija
5/7 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse jos se vanhempi ihminen itse ei osaa käyttäytyä.Kunnioitus pitää ansaita, ei se mikään automaatio ole. Nuorten kyykyttäminen oman egon pönkitykseksi on sekä turhaa että säälittävää.

vanhempi ihminnen

Vierailija
6/7 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä se monelle tuntui aluksi vaikeaa olevan, että minä 24-vuotias nuori nainen, olen esimies aika paljon itseäni vanhemmille. 

Vierailija
7/7 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinun kaltaisesi ei ansaitse kunnioitusta, vaikka olisi ysikymppinen. Huono itsetuntoko vaivaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän