Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella naisen kanssa

Vierailija
21.11.2016 |

Tai jos naisena vastaat, luulisitko että joku mies voisi seurustella vakavissan naisen kanssa, jolla on ollut mielenterveys (masennusta pääösin)- ja päihdeongelmia? Päihdeongelma on ollut aika vaikea ja tullut sekoiltua siinä elämän vaiheessani todella paljon ja kaikin tavoin.Esimerkiksi irtoseksiä harrastin todella monen eri miehen kanssa. Nykyään en satunnaisia kertoja lukuunottamatta käytä enää mitään. Elämäni on muutenkin suunnilleen kunnossa, masennuksen kanssa tulee edelleen taisteltua. Ongelmani on se, että häpeän menneisyyttäni niin paljon, että asiasta puhuminen on vaikeaa. En yleensä edes tapaile miehiä, koska ajattelen että menneisyydestäni kertomisen jälkeen he eivät voisi enää arvostaa minua tai halusisi olla kanssani.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai joku voisi, itse en.

Vierailija
2/26 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aisuriluonteinen voisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan mies ei haluaisi seurustella tuollaisen kanssa. Oma vikas, mitäs menit tekemään hölmöyksiä, idiootti.

Vierailija
4/26 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että irtoseksi on minulle totaalinen turn-off naisessa. Masennuksen ja päihteetkin vielä siedän, mutta seksihurjastelu on sellainen johon vedän rajan. Ja en ole kaksinaismoralistinen, en itsekään irtosekstaile.

Vierailija
5/26 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
6/26 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi en todellakaan voisi

Vierailija
7/26 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta en

M27

Vierailija
8/26 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastausten perusteella näyttää, ettei kukaan voisi. Oma vikasihan se on.

Vierailija
9/26 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole niin epätoivoinen

Vierailija
10/26 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap, nyt häntä pystyyn. Vastaavalla taustalla varustettu mies olisi kuumaa kamaa naisten keskuudessa joten ole sinäkin sitä miesten keskuudessa. Sinulla on jännittävä tausta, josta olet kuitenkin päässyt yli ja masennus lisää luonteesi syvyyttä. Kukapa mies ei olisi sekoillut päihteiden kanssa ja harrastanut irtosuhteita ja silti voi olla kuin joku Johnny depp tms.

Älä ole sukupuoliroolien vanki! Ainoastaan jos olet ollut vankilassa tai väkivaltainen, välttelisin.

Etsi sellainen mies, jolle voit kertoa näistä ja joka osaa kuunnella, sellainen empaattinen ja elämänkokemuksella varustettu. Muille älä edes kerro.

Vierailija
11/26 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule ap, nyt häntä pystyyn. Vastaavalla taustalla varustettu mies olisi kuumaa kamaa naisten keskuudessa joten ole sinäkin sitä miesten keskuudessa. Sinulla on jännittävä tausta, josta olet kuitenkin päässyt yli ja masennus lisää luonteesi syvyyttä. Kukapa mies ei olisi sekoillut päihteiden kanssa ja harrastanut irtosuhteita ja silti voi olla kuin joku Johnny depp tms.

Älä ole sukupuoliroolien vanki! Ainoastaan jos olet ollut vankilassa tai väkivaltainen, välttelisin.

Etsi sellainen mies, jolle voit kertoa näistä ja joka osaa kuunnella, sellainen empaattinen ja elämänkokemuksella varustettu. Muille älä edes kerro.

Lyhyt mies, päätä sinä olla kuumaa kamaa naisten keskuudessa, koska lyhyt nainen olisi kuumaa kamaa miesten keskuudessa...

Vierailija
12/26 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on masennus ja ollut jotakin saman suuntaista kuin sulla. Olen parisuhteessa.

Vierailija
13/26 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikulla silmään, joka vanhoja muistelee.

Voisin varmaan, jos noin muuten synkkais.

Vierailija
14/26 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei eiköhän me kaikki olla nuorena harrastettu irtosuhteita ja vedetty jotain päihteitä! masennus on myös todella yleistä Suomessa. Totta kai löydät parisuhteen.

Vierailija
15/26 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti välittää toisesta, niin ei siinä ruveta toisen taakse jäänyttä menneisyyttä kaivelemaan sillä ajatuksella, että voiko tämän kanssa nyt olla kun se on tehnyt näin ja noin joskus aikojen alussa ja mitä ihmisetkin ajattelevat. 

Vierailija
16/26 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kyllä, kunhan ongelmat olisivat (suurimmaksi osaksi ainakin) mennyttä elämää.

Vierailija
17/26 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme vastauksia! Normaali, tervejärkinen ja hyvällä itsetunnolla varustettu ihminen ei välitä toisen taustasta. Tsemppiä Ap!

Vierailija
18/26 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut sängyssä noin 200 miehen kanssa, mitä sitten. Siitä on jo kauan.

Vierailija
19/26 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

H0h0h0h00000. Huh huh. Taas mammat puolustelemassa omaa promiskuiteettiaan.

Vierailija
20/26 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin itsekin masentunut ja alholisti, niin sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi