Voisitko seurustella naisen kanssa
Tai jos naisena vastaat, luulisitko että joku mies voisi seurustella vakavissan naisen kanssa, jolla on ollut mielenterveys (masennusta pääösin)- ja päihdeongelmia? Päihdeongelma on ollut aika vaikea ja tullut sekoiltua siinä elämän vaiheessani todella paljon ja kaikin tavoin.Esimerkiksi irtoseksiä harrastin todella monen eri miehen kanssa. Nykyään en satunnaisia kertoja lukuunottamatta käytä enää mitään. Elämäni on muutenkin suunnilleen kunnossa, masennuksen kanssa tulee edelleen taisteltua. Ongelmani on se, että häpeän menneisyyttäni niin paljon, että asiasta puhuminen on vaikeaa. En yleensä edes tapaile miehiä, koska ajattelen että menneisyydestäni kertomisen jälkeen he eivät voisi enää arvostaa minua tai halusisi olla kanssani.
Kommentit (26)
Kukaan mies ei haluaisi seurustella tuollaisen kanssa. Oma vikas, mitäs menit tekemään hölmöyksiä, idiootti.
Täytyy sanoa että irtoseksi on minulle totaalinen turn-off naisessa. Masennuksen ja päihteetkin vielä siedän, mutta seksihurjastelu on sellainen johon vedän rajan. Ja en ole kaksinaismoralistinen, en itsekään irtosekstaile.
Vastausten perusteella näyttää, ettei kukaan voisi. Oma vikasihan se on.
Kuule ap, nyt häntä pystyyn. Vastaavalla taustalla varustettu mies olisi kuumaa kamaa naisten keskuudessa joten ole sinäkin sitä miesten keskuudessa. Sinulla on jännittävä tausta, josta olet kuitenkin päässyt yli ja masennus lisää luonteesi syvyyttä. Kukapa mies ei olisi sekoillut päihteiden kanssa ja harrastanut irtosuhteita ja silti voi olla kuin joku Johnny depp tms.
Älä ole sukupuoliroolien vanki! Ainoastaan jos olet ollut vankilassa tai väkivaltainen, välttelisin.
Etsi sellainen mies, jolle voit kertoa näistä ja joka osaa kuunnella, sellainen empaattinen ja elämänkokemuksella varustettu. Muille älä edes kerro.
Vierailija kirjoitti:
Kuule ap, nyt häntä pystyyn. Vastaavalla taustalla varustettu mies olisi kuumaa kamaa naisten keskuudessa joten ole sinäkin sitä miesten keskuudessa. Sinulla on jännittävä tausta, josta olet kuitenkin päässyt yli ja masennus lisää luonteesi syvyyttä. Kukapa mies ei olisi sekoillut päihteiden kanssa ja harrastanut irtosuhteita ja silti voi olla kuin joku Johnny depp tms.
Älä ole sukupuoliroolien vanki! Ainoastaan jos olet ollut vankilassa tai väkivaltainen, välttelisin.
Etsi sellainen mies, jolle voit kertoa näistä ja joka osaa kuunnella, sellainen empaattinen ja elämänkokemuksella varustettu. Muille älä edes kerro.
Lyhyt mies, päätä sinä olla kuumaa kamaa naisten keskuudessa, koska lyhyt nainen olisi kuumaa kamaa miesten keskuudessa...
Mulla on masennus ja ollut jotakin saman suuntaista kuin sulla. Olen parisuhteessa.
Tikulla silmään, joka vanhoja muistelee.
Voisin varmaan, jos noin muuten synkkais.
Hei eiköhän me kaikki olla nuorena harrastettu irtosuhteita ja vedetty jotain päihteitä! masennus on myös todella yleistä Suomessa. Totta kai löydät parisuhteen.
Jos oikeasti välittää toisesta, niin ei siinä ruveta toisen taakse jäänyttä menneisyyttä kaivelemaan sillä ajatuksella, että voiko tämän kanssa nyt olla kun se on tehnyt näin ja noin joskus aikojen alussa ja mitä ihmisetkin ajattelevat.
Voisin kyllä, kunhan ongelmat olisivat (suurimmaksi osaksi ainakin) mennyttä elämää.
Ihme vastauksia! Normaali, tervejärkinen ja hyvällä itsetunnolla varustettu ihminen ei välitä toisen taustasta. Tsemppiä Ap!
Mä oon ollut sängyssä noin 200 miehen kanssa, mitä sitten. Siitä on jo kauan.
H0h0h0h00000. Huh huh. Taas mammat puolustelemassa omaa promiskuiteettiaan.
Jos olisin itsekin masentunut ja alholisti, niin sitten.
Kai joku voisi, itse en.