Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olisit työnantaja, niin palkkaisitko työhön 4 lapsen autotonta yksinhuoltajaa?

Vierailija
10.03.2006 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on liukuva työaika eikä tarvitse kelloa kytätä, niin ehkä. Mutta varmaan painaa moni muukin asia, esim. sairaspoissaolot mietityttäisi ihan varmaan. Mihinkään pikkufirmaan en palkkaisi, missä yhdenkin ihmisen työpanos on todella merkittävä.

Vierailija
2/4 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

u tuo palkkaaminen. Lisäksi neljän lapsen äidillä (varsinkin miehettömällä) ei ole suurta riskiä jäädä saman tien äitiysvapaalle niitä lapsia tekemään. itse tein kaksi lastani opiskeluaikana ja ainakin minä olen kokenut, että nuoria naisia palkatessa ovat ihan tyytyväisiä, että lapset on jo tehty. Jos kolmekymppinen (vähän alle tai yli) nainen työllistetään suoraan opinnoista, on suuri todennäköisyys, että piakkoin ruvetaan tekemään niitä lapsia ja se taas tietää kuluja ja vaivaa työnantajalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen neljän lapsen (autollinen) yh, ja vaikka jokapaikassa puhutaan että hoitoalalla on kova pula työntekijöistä, niin ei tunnu mulle saakka töitä löytyvän.

Olen valmistunut ammattiini hyvin arvosanoin ja ollut työelämässäkin (ennen viimeisintä äitiyslomaa ja yhksi jäämistäni). Vaan nyt kun olisin palaamassa takaisin työelämään, niin ei onnaa. Olen soitellut ja lähetelly hakemuksia vähän jokapaikkaan, edes sijaiseksi ja ei tule mitään vastauksia. Olen miettinyt että johtuuko tosiaan siitä kun oon yh, vai mistä kummasta? Ihme syrjintää. Useimmissa perheissä lapsen sairastuttua kuitenkin äiti jää kotiin, niin miten minun perheeni siitä sitten poikkeaa? Huoh.

Vierailija
4/4 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tällä kokemuksella tunnen sympatiaa ko. yksinhuoltajaa kohtaan, joten siksi on helppo sanoa Kyllä.