Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahdottomat toriostajat!!!

Vierailija
21.11.2016 |

Tutuksi ovat tulleet
1) vesiperän vetäjät
- kun on liian vaikea ilmoittaa, että on muuttanut mieltään, eikä tulekaan noutamaan
- tai laittaa 5 min. ennen sovittua noutoa, ettei pääsekään ja sopii uuden ajan viikon päähän (viikon päästä sama kuvio toistuu)

2) hätähousut eli ei viitsitä lukea ilmoituksen tiedot läpi
- tätä tapahtuu yllättävän usein ja v**** on suuri, kun varta vasten olen raahannut tavaran sovitulle noutopaikalle ja ostaja tokaisee siinä "tämähän on liian suuri/pieni/korkea/leveä... enpä ostakaan!" Sitä varten ne mitat on siinä ilmoituksessa!!
- jos olen tehnyt vastaavan virheen, kyllä ainakin maksaisin siitä tavarasta ja laittaisin uudestaan myyntiin, koska oma moka = ei turhia selittelyitä

3) tinkaajat, vaikka ilmoituksessa lukee selvästi, ettei hinnassa ole tinkimisen varaa
- tätä tapahtuu vasta noudon yhteydessä
- tinkataan tyyliin 5 €:n ostoksesta 3 €:n alennus (en todellakaan anna 60 % alea)
- tai "unohdetaan" ottaa tarpeeksi rahaa mukaan (tästä ongelmasta olen päässyt eroon korostamalla, että mulla ei ole käteistä ja käytän vain pankkikorttia) -> tässäkin vaiheessa yllättävän suuri osa karsiutuu/jättää vahvistamatta noutoaikaa

4) myytkö erikseen -kyselijät, vaikka olen laittanut, etten myy erikseen
- voihan ajatella siltä kannalta, että onko valmis maksamaan siitä yhdestä vaatteesta koko vaatepaketin hinnan ja pistää ylimääräiset kierrätykseen/lahjoittaa tutuille ym.
- tätä logiikkaa olen soveltanut ja tehnyt monta hyvää löytöä vs. jos olisin ostanut saman erikseen myytynä

5) erään vähemmistöryhmän äidit, jolla on iso lapsikatras
- syystä tai toisesta yksikään kauppa ei ole saatettu loppuun (määrissä 10-15 yritystä eli ei yksittäistapaus)
- en tiedä johtuuko tämä kulttuurista (sallittua vaatia mahdottomia) vai vaikuttaako koulutuksen puute
(mm. ei eroteta 50ml matkakokoista shampoo pulloa 250ml normaalikokoisesta pullosta -> olen saanut kuulla olevani huijari, kun myymässäni käyttänättömässä matkakoossa ei taatusti ole edes 50ml)

6) kommentoijat
- tyyliin: myymäsi tavara ei sovi mun sisustukseen tai en ostais tällaista vaikka ilmaiseksi annettais

Muita hermonsa menettäneitä?

En ole myynyt Fb:n puolella. Onko siellä asiallisempaa porukkaa?
Huutis on nykyään pystyynkuollut, joten se kanava on aikalailla kulutettu loppuun.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama meno on feissarin kirppiksilläkin, eli ei auta vaikka vaihtaisit kanavaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme