Soisiko sulla hälytyskellot tällaisen deittikumppanin kanssa? Peukutusketju!
Eli kerrot aina jonkun asian, joka saisi sulla kellot soimaan. Peukku ylös = "mullakin soisi!" ja toisin päin.
Aloitan omasta mielestäni melko itsestäänselvyydellä: Mies, jonka mielestä hänen jokainen exänsä on ollut "hullu ämmä".
Kommentit (18)
Mies, joka tykkää panna paljaalla, mutta "ei mulla mitään tauteja oo".
Tyyppi, jolla ei ole peruskoulun jälkeistä koulutusta.
Mies, joka heittää sovinistista "läppää".
Mies jolla lukee facebookissa kovan elämän koulu.
Olette jutelleet kerran kahvilassa ja mies lähettää sen jälkeen joka päivä tekstareita ja sanoo rakastavansa, että olet elämänsä nainen, haluaa lapsen kanssasi, pyytää sinua muuttamaan asumaan luokseen ja sanoo, ettei voi olla ajattelematta sinua.
Nainen, joka on omituisen kiinnostunut miesten ulkonäöistä ja kehuu usein vastaantulevien miesten ulkonäköä, muttei deittikumppaninsa.
Mies joka pyytää treffeille kahvilaan, mutta vartin istumisen jälkeen alkaa pyydellä luokseen
Kävin tinder-treffeilla ihan kivanoloisen miehen kanssa, ikä 28. No, selvisi että asuu edelleen lapsuudenkodissaan.
Ei ollut siis edes koskaan muuttanut sieltä pois kun "ei vaan oo tuntunut siltä". Mulle oli turn off enkä vastannut mitään kun laittoi tekstiviestin ja ehdotti uusia deittejä.
N23 (Asunut 6 vuotta pois kotoa)
Mies joka viestii muutamien treffien jälkeen olevansa "tosi hornyna".
2: Juu sais olla ilman, ei menis jatkoon.
Mies joka on heti vippaamassa rahaa.
Ihminen joka ei voi sietää eläimiä.
Ihminen jolla on facebookissa uusi törröhuuli-profiilikuva joka päivä.
Nainen, joka odottaa miehen maksavan ensitreffeillä. Alapeukkuja tulee, mutta ne on kaikki palstamammoilta ja lompakkoloisilta.
Monta vuotta lojuu sama kuvaton profiili ihan kivalla profiilitekstillä. Joo, olisiko vaikka ulkonäössä jotain epämiellyttävää, hmm... no joskus mulla oli aikaa "antaa mahdollisuuksia" ja "yllättyä", enää en haluaisi.
Kilikilikilikili! Sinuna juoksisin ja kovaa. Kohta olet itse se hullu ämmä!