Törkeän ylimielisiä ja väisteleviä nuo ministeri Pirkko Mattilan lausunnot kännisekoiluistaan! Ei voi mitenkään hyväksyä!
Kyllä ministerin pitää uskaltaa vastata tällaisiin kysymyksiin suoraan ja kiertelemättä. Oli sitten töpeksitty tai ei. Ja sitä paitsi, tunnissakin kyllä ehtii juoda kunnon pohjat, ei se siitä kiinni ole!
Kommentit (8)
Se on persu. Suurimmalta osalta ei voi odottaa rehellisyyttä tai järkevyyttä.
Ps. 1,5 tunnissa on helppo vetää kunnon pohjat. Kysykää vaikka opiskelijoilta (AMK ja yliopisto) 🙃
Nohnoh, ettei tässä vaan kritisoida kovemmin siksi, että kyseessä on naiset, eivätkä miehet...?
"Pyydättekö te anteeksi?
– Totta kai, puhun omasta puolestani. Jos joku kokee, että olen häntä kohtaan käyttäytynyt huonosti missä asiassa tahansa, niin minun tulee pahoitella sitä."
Hieno non-apology. :D Olen pahoillani mikäli joku kokee mielipahaa minun takiani. En kuitenkaan suoraan pahoittele asiaa vaan sysään vastuun heille jotka ovat mielensä pahoittaneet.
Ahtisaaren jalanjäljissä eikö sekin ollut ruotsissa liukkaisssa kengissään. Mistä sitten olisi ollut syytä olla pahoillaan se jää epäselväksi että tapahtuiko mitään?
Vierailija kirjoitti:
Nohnoh, ettei tässä vaan kritisoida kovemmin siksi, että kyseessä on naiset, eivätkä miehet...?
No ei?
Jep, meni maku koko tyypistä. Ensi alkuun ihan hämmästyin että fiksun oloinen ihminen persuksi. Mutta tulihan se totuus esiin.