Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkeän ylimielisiä ja väisteleviä nuo ministeri Pirkko Mattilan lausunnot kännisekoiluistaan! Ei voi mitenkään hyväksyä!

Vierailija
21.11.2016 |

Kyllä ministerin pitää uskaltaa vastata tällaisiin kysymyksiin suoraan ja kiertelemättä. Oli sitten töpeksitty tai ei. Ja sitä paitsi, tunnissakin kyllä ehtii juoda kunnon pohjat, ei se siitä kiinni ole!

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000002925235.html

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, meni maku koko tyypistä. Ensi alkuun ihan hämmästyin että fiksun oloinen ihminen persuksi. Mutta tulihan se totuus esiin.

Vierailija
2/8 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on persu. Suurimmalta osalta ei voi odottaa rehellisyyttä tai järkevyyttä.

Ps. 1,5 tunnissa on helppo vetää kunnon pohjat. Kysykää vaikka opiskelijoilta (AMK ja yliopisto) 🙃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nohnoh, ettei tässä vaan kritisoida kovemmin siksi, että kyseessä on naiset, eivätkä miehet...?

Vierailija
4/8 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi tunnustaa ja hävetä.

Vierailija
5/8 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pyydättekö te anteeksi?

– Totta kai, puhun omasta puolestani. Jos joku kokee, että olen häntä kohtaan käyttäytynyt huonosti missä asiassa tahansa, niin minun tulee pahoitella sitä."

Hieno non-apology. :D Olen pahoillani mikäli joku kokee mielipahaa minun takiani. En kuitenkaan suoraan pahoittele asiaa vaan sysään vastuun heille jotka ovat mielensä pahoittaneet.

Vierailija
6/8 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahtisaaren jalanjäljissä eikö sekin ollut ruotsissa liukkaisssa kengissään. Mistä sitten olisi ollut syytä olla pahoillaan se jää epäselväksi että tapahtuiko mitään?

Vierailija
7/8 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tyypillistä persuille.

Vierailija
8/8 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nohnoh, ettei tässä vaan kritisoida kovemmin siksi, että kyseessä on naiset, eivätkä miehet...?

No ei?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän