Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen outo käytös

Vierailija
21.11.2016 |

Minua vaivaa kovasti viimeyön tapahtumat. Olen tapaillut nykyistä miestäni muutaman kuukauden, emmekä ole edenneet vielä vakavaan suhteeseen, mutta asiat ovat alkaneet mennä jo siihen päin. Mieheni ei koskaan kieltäydy seksistä, mutta kuukautisteni aikaan emme juurikaan yleensä ole nähneet. Mieheni on sanonut, että haluaa minut, mutta ei vielä tahdo vakavaa suhdetta edellisen pitkän suhteen jälkeen. Hänen erostaan on nyt päälle puoli vuotta. Hän kertoo rakastavansa seksiä kanssani, mutta itse aktin aikaan, ei erityisemmin näytä nautinnon merkkejä, ja on hyvin hiljainen. Muutama päivä sitten hän kysyi, koska kuukautiseni alkavat, ja sanoin että viikonloppuna. Tavalliseen tapaan yöpyessämme, hän herättää minut yleensä yöllä halukkaana seksiin. Mutta viimeyönä sitä ei tapahtunut. Oli hieman etäinen muutenkin. No, minä sitten reippaana tyttönä aloin tekemään aloitetta ja koskettelin häntä jonkun aikaa. Ei oikein taas reagoinut, mutta huomasin kyllä että oli hereillä ja nautinnon merkkejä kyllä näkyi. Vihjaisin hänelle, että sanoo, jos tahtoo minun lopettavan, ja kappas kummaa, hän pyysi minua jotenkin töykeästi lopettamaan, ja jatkamaan unia. Ja tosiaan kuukautiseni eivät siis olleet vielä alkaneet. Eikä hän ole edes kysynyt, ovatko ne alkaneet. En oikein osaa sanoa, kieltäytyikö hän koska luuli, että minulla on kuukautiset, vai mistä kiikastaa. Koska tuo ei ollut ollenkaan tavanomaista, koska on sanonut että pitää tuollaisista yöherätyksistä, ja yleensä se on hän itse joka minut herättää :( en tietenkään väitä, etteikö seksistä saisi kieltäytyä, mutta ihmetyttää tuo töykeä tapa, ja tuollaista ei ole koskaan tapahtunut. Ja luulisi, että jos tapahtuu, niin vasta myöhemmässä parisuhteessa. Hän huomasi kyllä varmasti, että hieman loukkaannuin, mutta ei vaivautunut korjaamaan sanavalintaansa. Mietin, että täytyisikö minun mainita, etteivät kuukautiseni ole vielä alkaneet, vai olla vain hiljaa. Kuukautiseni ovat tosin alkamassa, joten en oikein tiedä loukkaannuinko pms-oireiden takia turhaan, vai kuulostaako tämä kenenkään muun mielestä hämmentävältä?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies halusi nukkua.

Mies luuli, että kuukautisesi ovat alkaneet koska itse niin ilmoitit.

Miksi helvetissä naisten pitää tehdä kaikesta niin suurta draamaa?

Vierailija
2/23 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan nyt helvata...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on vain yksi sana: ylianalysointi

Vierailija
4/23 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain nainen pystyy tekemään upean sekoituksen

Kuukautisista

Tapailusta

Seksistä

Nukkumisesta

Suhteen vakavuudesta

Jos lakkaisit tuon vitunmoisen kontrolloinnin ja ylianalysoinnin..

Se mies juoksee kohta karkuun kiljuen kuin pikkutyttö. Ei menkat nyt ihan noin vakava asia ole--- paitsi jos sä olet joku muslimi..

Vierailija
5/23 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikös ap juuri sanonut, että asia vaivaa häntä miehen töykeän puhetavan ja tilanteen outouden vuoksi? On täysin ymmärrettävää että kuukautisten aikaan naiset ylireagoivat. Eihän ap tässä miestä mistään syyttele

Vierailija
6/23 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette ole edenneet vakavaan suhteeseen ja kirjotat jo: Mieheni.

Vierailija
7/23 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette ole edenneet vakavaan suhteeseen ja kirjotat jo: Mieheni.

Anteeksi, tarkoitin; tapailemani miespuolinen henkilö, jonka kanssa emme ole edenneet vielä vakavaan suhteeseen*, korvaa tuo lause jokaiseen "mieheni"- sanaan.

-ap

Vierailija
8/23 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai se mieskin on jo töykeä jos muijaa ja sen menkkoja saa vahtia ja miettiä kuin jotain tärkeämpääkin hommaa..

2 kk yhdessä... Me paneskeltiin miehen kanssa tossa vaiheessa kuin kanit, vaikka olisi tullut pikku- ukkoja persiistä.

Vierailija
9/23 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kai se mieskin on jo töykeä jos muijaa ja sen menkkoja saa vahtia ja miettiä kuin jotain tärkeämpääkin hommaa..

2 kk yhdessä... Me paneskeltiin miehen kanssa tossa vaiheessa kuin kanit, vaikka olisi tullut pikku- ukkoja persiistä.

Voi kumpa menis täälläkin noin..

-ap

Vierailija
10/23 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikös ap juuri sanonut, että asia vaivaa häntä miehen töykeän puhetavan ja tilanteen outouden vuoksi? On täysin ymmärrettävää että kuukautisten aikaan naiset ylireagoivat. Eihän ap tässä miestä mistään syyttele

-mies oli helvetin väsynyt, naisetko eivät koskaan ole väsyneenä kiukkuisia?

-mies ei ole mikään napista päälle laitettava seksikone

-miestä oikeasti ällöttää alapään eritteet

Vierailija
11/23 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olisi vaatinut edes seksiä, vaan olisin hyvillä mielin tyytynyt hoitelemaan hänet. Se tässä ihmetyttää, kun sekään ei hänelle kelvannut, vaikka olisikin luullut, että minulla on kuukautiset.

-ap

Vierailija
12/23 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ääliö!

Vierailija
13/23 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se haluaa saattaa sut raskaaksi ja ei pane,jos et ovuloi. Ei motivoidu siis. Aika vähän aikaa menny edellisestä suhteesta myös, onko mies käsitellyt sitä ja oliko vakavakin suhde taustalla?

Vierailija
14/23 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se haluaa saattaa sut raskaaksi ja ei pane,jos et ovuloi. Ei motivoidu siis. Aika vähän aikaa menny edellisestä suhteesta myös, onko mies käsitellyt sitä ja oliko vakavakin suhde taustalla?

Ensimmäistä epäilen vahvasti :D pitkä suhde siihen nähden että olemme vielä nuoria. Meillä monen vuoden ikäero, hän muutaman vuoden vanhempi. Olen miettinyt kyllä tuota edellistä suhdetta. Ja olemme keskustelleet aiheesta.

-ap

Vierailija
15/23 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän tuo kuulostaa hieman oudolta. Onko mies muuten töykeä menkkojen aikana vai vain seksin suhteen? Jos hän luuli että haluat panna vaikka sinulla on kuukautiset ja se ällöttää häntä? Voisitte ehkä kommunikoida hieman paremmin.

Vierailija
16/23 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin kertomuksesta saa sen kuvan että mies pitää kanssasi vaan hauskaa ja haluaa pelkkää seksiä.

En tiedä kuinka kakaroita te olette mutta koko kuvio kuulostaa aika naurettavalta....pohditaan nyt koska on menkat ja herätellään yöllä jne...miksi mies saa herättää mutta sinä et?

Mies kuulostaa idiootilta ja sinä ovimatolta. Älä ihmettele jos nostaa kytkintä kun on aikansa painanut. Älä kehitä tunteita tuollaista kohtaan.

Vierailija
17/23 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän tuo kuulostaa hieman oudolta. Onko mies muuten töykeä menkkojen aikana vai vain seksin suhteen? Jos hän luuli että haluat panna vaikka sinulla on kuukautiset ja se ällöttää häntä? Voisitte ehkä kommunikoida hieman paremmin.

Ei hän töykeä ikinä ole, se tässä ihmetyttää. Mies uskomattoman huomioon ottava ja todella ns. Herrasmies. Voi olla ihan totta tuo..

-ap

Vierailija
18/23 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olisi vaatinut edes seksiä, vaan olisin hyvillä mielin tyytynyt hoitelemaan hänet. Se tässä ihmetyttää, kun sekään ei hänelle kelvannut, vaikka olisikin luullut, että minulla on kuukautiset.

-ap

Mikä oli kahdessa ensimmäisessä kohdassa sinulle niin kovin vaikeaselkoista?

Vierailija
19/23 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän töykeä ikinä ole, se tässä ihmetyttää. Mies uskomattoman huomioon ottava ja todella ns. Herrasmies. Voi olla ihan totta tuo..

-ap

Se on varmaan pintaa vain. Näet häntä silloin tällöin ja olette tunteneet kuinka kauan? Seksisuhteessa on helppo esittää muuta kuin todellisuudessa on,esim.herrasmiestä. Ehkä miehen "töykeys" onkin lähempänä totuutta, josta olet jo saanut vilahduksia. Kieroutunutta tässä on mielestäni se,miten koko aloituksesi pyörii kuukautistesi ympärillä,joka ei kuitenkaan ole jutun pääpointti.

Vierailija
20/23 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 2 kk pitkä suhde ja olette nuoria...

Ei 2 kk ole pitkä aika.