Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: mistä kumppanisi ärsyyntyy sinussa?

Vierailija
21.11.2016 |

Mies ei tykkää, kun jätän puoliksi niistettyjä nenäliinoja joihinkin paikkoihin, ei tykkää, kun saatan aivastaa yllättäen. Meillä siis on vetoista, sen vuoksi mulla on pikku nuhaa koko ajan. Ei pidä siitä, etten tiskaa niin usein kuin hän. Miehen mielestä en myöskään lue niin paljon kuin voisin ja olen tietämätön joistain asioista. Todellisuudessa meillä välillä menee aika hyvin niin, että en tiedä jostain asiasta, josta hän on lukenut, mutta tiedän jostain muusta asiasta paljon. Hänen mielestään kuitenkaan en ole politiikassa aina varteenotettava keskustelija, koska en tiedä tarpeeksi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nalkutan hänen laiskuudestaan. Tosin on laiska ärsyyntymäänkin.

Vierailija
2/9 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, mammaset eivät edes osaa kuvitella, että hekin voivat ärsyttää kumppaniaan?;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, mammaset eivät edes osaa kuvitella, että hekin voivat ärsyttää kumppaniaan?;)

Liian arka aihe :D

Vierailija
4/9 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin siitä, että jätän ympäri taloa kirja- ja paperipinoja lojumaan.

Vierailija
5/9 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä ajoittain, etten tahdo seksiä kovin usein.

Vierailija
6/9 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaunisuudestani. Mies itse on iltavirkku.

Siitä että autossani on kaikenlaista tavaraa mm.lasten vaihtovaatteita, kirjoja automatkalle jne.

Huono kuulo. Mulla todettu kuulonalentuma eli jos on häiritseviä ääniä (liesituuletin, radio päällä) niin kuulen varsinkin matalia ääniä huonosti.

Vierailija
7/9 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun unohdan viedä vessapaperia vessaan ja kun leivon niin usein.

Vierailija
8/9 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vajoan viisivuotiaan tasolle ollessani väsynyt nälkäinen tai kipeä.

Vierailija
9/9 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei tykkää siitä (vaan suorastaan inhoaa), että suunnittelen elämääni eteenpäin ja vähintään päivän verran. Eli minulla on alustavat suunnitelmat vähintään seuraavaksi päiväksi. Ikinä en muista olleen päivää, että en osaisi yhtään sanoa mitä huomenna teen.

En tiedä onko tällainen suunnitteleminen normaalia, vai sairasta, mutta itse olen vain aina ollut sellainen suunnittelija.