Nainen: Mitä teet jos kaksi miestä on kiinnostunut sinusta?
Etkä osaa valita tai molemmat on yhtä hyviä? Voiko pitää molemmat? =)
Kommentit (33)
Käyttäjä3308 kirjoitti:
Venäläinen ruletti
Pakko olla jokin muu keino. :) -ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla käynyt näin. Deittailin molempia ja kun tutustuin paremmin, tuli toinen läheisemmäksi. Aika paljon ratkaisee myös fyysinen puoli eli se kumpaa on kivempi pussata ja no... paneskella.
Tämä viesti jäi vahingossa lukematta... Hyvä ehdotus, mutta en voi alkaa tapailemaan toista, koska asuu vähän kauempana. Toisen kanssa jutellaan kyllä netissä. Pitäisi ehkä kummankin kanssa. :) -ap
Toinen on pari vuotta minua vanhempi, toinen vähän yli 15v. Noista vanhemman miehen voi olla haastavampaa löytää mieluisa nainen, varsinkin jos etsii max. 30-35-vuotiasta. Toisaalta hänen on helpompi tutustua naisiin esim. töissä. Nuoremman on vaikeampi löytää sieltä. -ap
Lisäys: Mistä alanuoli? Perusteluja...
Kiitos jollekin sydämen klikkauksesta. :) -ap
Saa kirjoittaa lisää kommentteja. :) -ap
Join kahvit niin ei nukuta koko yönä... :D
Voisin tehdä koulutöitä. :o)
Suomessa verotiedot ovat julkisia, joten valinta on helppo tehdä.
Yleensä ihmiset pariutuvat samannäköisten kanssa mitä itse on. Suomessa naiset ottavat aina sen ruman näköisen miehen huonon itsetunnon takia. Suosittelen katsomaan miehen ulkonäköä millään muulla ei ole merkitystä ja pukeutumista. Suomessa miehet eivät osaa pukeutua sitä varten naiset ottavat ulkomaalaistaustaisen miehen.
Vierailija kirjoitti:
Harrastaisin heidän kanssaan kolmenkimppaa ja valitsisin kumppanikseni sen kumpi on parempi sängyssä. Jos molemmat olisivat yhtä huonoja jättäisin heidät miekkailemaan keskenään ja häipyisin vähin äänin pois.
Mä olen tehnyt tämän!!! :)
Nuorena kun en osannut päättää.
Aviomieheni sitten tapasin myöhemmin vuosien päästä, ihan eri tyyppi lopulta ja sellainen, ettei ollut epäilystäkään ensi hetkestä, että hän ei olisi Se Oikea. Sen kyllä tietää varmasti, kun sen kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastaisin heidän kanssaan kolmenkimppaa ja valitsisin kumppanikseni sen kumpi on parempi sängyssä. Jos molemmat olisivat yhtä huonoja jättäisin heidät miekkailemaan keskenään ja häipyisin vähin äänin pois.
Mä olen tehnyt tämän!!! :)
Nuorena kun en osannut päättää.Aviomieheni sitten tapasin myöhemmin vuosien päästä, ihan eri tyyppi lopulta ja sellainen, ettei ollut epäilystäkään ensi hetkestä, että hän ei olisi Se Oikea. Sen kyllä tietää varmasti, kun sen kohtaa.
Kukapa nainen ei olisi nykyään ollut osallisena kimpassa?
Venäläinen ruletti