Mitä tekisit jos saisit tällaisen viestin tuntemattomalta naiselta?
Vieras nainen ottaisi yhteyttä ja kertoisi miehesi pettäneen sinua jo pitkään naisen kanssa eikä nainen ollut tietoinen, että mies on varattu. Todisteina ei olisi jäljellä muuta kuin puhelutiedot parilta illalta kolmen viikon takaa, jolloin mies on yöaikaan soitellut naiselle. Mitä tekisit? Uskoisitko naista vai uskoisitko miestäsi joka keksisi asiasta selityksiä?
Kommentit (9)
Mä olen ollut samassa asemassa kanssasi. Tulin siihen tulokseen että mies on sellainen tyyppi, joka kyllä osaisi sen puhumalla kääntää jotenkin mua vastaan. Annoin olla.
En uskoisi naista ilman todisteita. Se uskoisinko miestä riippuisi pitkälti niistä selityksistä ja myös todisteista.
Kyse on vain siitä mitä haluat uskoa. Voit uskoa niin miestä tai sitten naista.
En pitäisi juuri missään arvossa. Meidän parisuhteemme on ihan erityinen, eikä siinä paljon ulkopuolisten väliintulot vaikuta.
Uskoisin naista, etenkin jos todisteitakin olisi. Pettäminen on kuitenkin aika yleistä.
Uskoisin naista. 99 % miehistä pettää jokatapauksessa joten ei olis vaikea uskoa...
Nainen voi olla friikki tai sitten ei, todennäköisesti kuitenkin ollut joku kontakti mieheen. Mies laittakoon tuttunsa "kakistamaan totuuden ulos" vaikka sitten poliisin kautta, jos on todella syytön. Mutta jos miestä ei kiinnosta puhdistaa nimeään niin onhan se hälyttävä merkki. Viimeistään gynellä selvinnee jos olen saanut naiselta miehen kautta hpv:n, jota minulla ei ennestään ole :)
Tosi vaikea kuvitella tuollaista tilannetta omalla kohdalla. Arvelisin ensin, että viesti on tullut väärälle henkilölle. Jos olisi kuitenkin nimenomaan minulle tarkoitettu, niin kysyisin mieheltä mikä on homman nimi. Jos noista naisen näyttämistä puhelutiedoista ei selviä numero (josta mies muka olisi soittanut), niin pyytäisin häntä kertomaan sen ja tarkistaisin onko tosiaan oman puolison numero. En usko puolison pettävän nyt tai tulevaisuudessakaan. Kyllähän se pieni pelko persiissä kuitenkin on koko ajan, kun aiemmin saanut olla niin varuillaan...
Että kyseessä on varmaan eräs kaverini, joka harrastaa tuota. Laittelee ihme pettämisviestejä puolitutuille naisille niiden miehistä ja nauraa miten saa sotkettua muiden parisuhteet. Hauskaa joo