Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minut huumattiin, mutta mies ei usko:(

Vierailija
20.11.2016 |

Mentiin miehen kanssa baariin perjantaina ja ilta meni hyvin mutta olo alkoi nopeasti muuttua sekavaksi ja sitten meni muisti. Aamulla heräsin kotimme sohvalta kamalassa krapulassa ja aamu palaa syödessämme mies kertoi, että oli saanut minut kiinni pettämisestä viime yönä ja sen jälkeen hän oli huutanut minulle ja olin huutanut takaisin, mutta tilanne loppui siihen, että mies joutui auttamaan minut kotiin. Mies ei uskonut, että minut huumattiin vaan sanoo, että join liikaa. Mitä tässä tilanteessa pitäisi tehdä, että mies uskoo huumauksen?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mentiin miehen kanssa baariin perjantaina ja ilta meni hyvin mutta olo alkoi nopeasti muuttua sekavaksi ja sitten meni muisti. Aamulla heräsin kotimme sohvalta kamalassa krapulassa ja aamu palaa syödessämme mies kertoi, että oli saanut minut kiinni pettämisestä viime yönä ja sen jälkeen hän oli huutanut minulle ja olin huutanut takaisin, mutta tilanne loppui siihen, että mies joutui auttamaan minut kotiin. Mies ei uskonut, että minut huumattiin vaan sanoo, että join liikaa. Mitä tässä tilanteessa pitäisi tehdä, että mies uskoo huumauksen?

Kipin kapin lääkäriin ottamaan verikokeet, että mitäs muuta sieltä verestä löytyykään kuin alkoholia ja verta...

Vierailija
2/21 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle, että tutustuu näihin "raiskaushuumeisiin". Kun laittaa pari tippaa naisen lasiin, nainen raiskaa välittömästi ensimmäisen eteen tulevan miehen, on sen jälkeen kova riitelemään ja krapulainen aamulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Hanki verikokeet heti.

Vierailija
4/21 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene heti lääkäriin ja ilmoita raiskauksesta. Miehesi on silminnäkijä rikokselle kun "oli saanut sinut kiinni pettämisestä".

Vierailija
5/21 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kipin kapin lääkäriin ottamaan verikokeet, että mitäs muuta sieltä verestä löytyykään kuin alkoholia ja verta...

Voisin mennä, mutta tuskin enää mitään näkyy.

-ap

Vierailija
6/21 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä siellä baarissa oikein tapahtui? Mies lähti kuselle, ja palatessaan löysi sut pöydän alta vieraan miehen molo suussa tms.? 

Vierailija
7/21 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi sun aloitukset on aina niin väsyneitä.

Vierailija
8/21 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene heti lääkäriin ja ilmoita raiskauksesta. Miehesi on silminnäkijä rikokselle kun "oli saanut sinut kiinni pettämisestä".

Ei näillä saa ketään vastuuseen.

-ap

Vierailija
9/21 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi, että huumeista ei tule kauheaa krapulaa. Joit niin paljon, että muisti meni.

Vierailija
10/21 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä siellä baarissa oikein tapahtui? Mies lähti kuselle, ja palatessaan löysi sut pöydän alta vieraan miehen molo suussa tms.? 

Mitä tekemistä niillä yksityiskohdilla on itse tarinaan.

-ap

Vierailija
11/21 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo tyrmäystipat kyllä ketään aja pettämään vaan ennemmin puolitajuttomaksi. Kaipa miehesi osaa sanoa eron sen välillä jos joku vieras mies ap:ta olisi raahaamassa ovesta ulos vs. ap imuttelemassa vierasta miestä.

Enpä ihan usko tätä tarinaa, etenkin kun verikokeisiin ei suostuta.

Vierailija
12/21 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä aloitukset olisi hieman uskottavampia jos ap ei aina vänkäisi joka ikistä ihan järkevää ehdotusta vastaan. Ja kyllä niillä yksityiskohdilla on joskus väliä, on eri asia että paniko joku sinua kun olit puolitajuttomassa tilassa jossain baarin nurkassa vai olitko miesten vessassa ottamassa joltakulta poskeen. Huumattuna yleensä et pysty itse tekemään paljoa mitään, tämä kuulostaa siltä että tuli vaan juotua aika lailla liikaa.

Vierailija
13/21 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi sun aloitukset on aina niin väsyneitä.

Olen samaa mieltä. Tän päivän aloitukset ovat todella väsyneitä ja tylsiä. Pidä tauko.

Vierailija
14/21 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei usko niin ei usko. Et ole kovin halukas mitään todistamaankaan?

Vierailija
15/21 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sellaista raiskaushuumetta ole, joka ajaisi pettämään. Niistä yleensä tuppaa lähtemään taju tai muuten menee sellaiseen tilaan, että mitään ei voi tehdä.

Nimimerkillä kerran huumattu 110kg mies

Vierailija
16/21 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli jututettua miestä (en muista tapahtunutta) olin lahnaillut baarin nurkassa (olipas muuten sokkeloinen baari) ja vieras oli pannut ja miehen kanssa riidellessämme vieras oli livahtanut, johonkin muualle.

-ap

Vierailija
17/21 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
18/21 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli jututettua miestä (en muista tapahtunutta) olin lahnaillut baarin nurkassa (olipas muuten sokkeloinen baari) ja vieras oli pannut ja miehen kanssa riidellessämme vieras oli livahtanut, johonkin muualle.

-ap

Voi vittu, lopeta jo :D oot nolo.

Vierailija
19/21 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa mun kokemukset parin viikon takaa.

http://www.vauva.fi/keskustelu/2706140/mita-vitua-oikein-tapahtunut-ja-…

Onnea tulevaisuuteen.

-ap

Vierailija
20/21 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Voi vittu, lopeta jo :D oot nolo.

Mitä noloa tässä on?

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi