Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päädyin sänkyyn vanhemman naisen kanssa, nyt hän haluaisi tavata

Vierailija
20.11.2016 |

Tutustuin työpaikallani itseäni reilusti vanhempaan naiseen. Kyseinen nainen vaihtoi työpaikkaa, mutta yhteydenpito jatkui.
En koskaan ajatellut, että välillämme olisi jotain muuta kuin ystävyyttä, hänellä on mies, minulla on mies ja oletettavasti molempien parisuhde voi hyvin.
Törmäsimme noin kuukausi sitten eräässä baarissa, olimme eri porukoissa mutta luonnollisesti vaihdoimme kuulumisia.
Illan jatkuessa ja humalan noustessa tämä nainen alkoi viihtyä paljon seurassani, menin tanssilattialle hänen kanssaan ja siellä hän kävi iholle.
En tiedä mitä tapahtui, mutta olin tilanteessa täysillä mukana. Taksi, jatkot ja täydellisesti tyydyttävä yö.
Eli toisinsanoen, menin sänkyyn itseäni vanhemman naisen kanssa, petin omaa miestäni, olen ihastunut kyseiseen naiseen ja näin petän miestäni koko ajan. Henkisellä tasolla.
Viestitellään kyseisen naisen kanssa paljon, hän on myöntänyt myös ihastuksensa ja haluaisi tavata treffejen muodossa.
Rakastan miestäni, enkä halua erota. Toisaalta olen erittäin ihastunut kyseiseen naiseen ja haluaisin yrittää jotain hänen kanssaan silläkin riskillä, että monet ihmiset tulee petetyksi.
Mitä teen??

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä joku joka näitä tehtailee? Epävarma seksuaalisuudestaan?

Vierailija
2/2 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, päätät lähdetkö ihastuksen matkaan vai jäätkö tähän suhteeseen. Oletko aiemmin ollut naisen kanssa vai nytkö vasta tajusit, että pidät naisistakin? Jos oli ensimmäinen kerta, niin siitä saattaa jo mennä vähän "sekaisin", kun on niin erilaista kuin miehen kanssa. Itse olen sitä mieltä, että suhde kerrallaan, sukupuolesta riippumatta. 

bi-nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän