Menin 15-vuotiaisiin, kannattiko?
Menin ylä-aste bileisiin jossa ihania 15-vuotiaita poikia ja tyttöjä hengaili. Aika kamalaa paskaa oli, jatkuvia kommentteja "Kenen isä toi on" "Mitä vittuu teet täällä?". Noh, en kerennyt vainota siellä kuin 20 min niin kytät tietysti paikanpäällä. Noh menin sitten talon kulmalle kattomaan mitä tapahtuu, katseemme kohtasivat (poliisisedän kanssa), en tiennyt tehdä mitään muutakun mennä kulman taakse ja juosta karkuun.
Katsoin taakseni ja, kyttähän se kulman takaa hölkkäämällä tulee. Kun näki minun juoksevan niin hänkin lähti aika kovaa juoksemaan. Pelottava näky kun kyttä perässä kovaa juoksemassa. Onneksi olen nopea juoksija!
Silti hän saavutti minua jollain ihmeen kaupalla, mutta minulla oli varasuunnitelma - otin taskusta neljä kinaria, kaikissa erikokoinen sytytyslanka. Sytytin ne, heitin eteeni jolloin räjähtäessä kuulin kun kyttä paniikissa huusi jotain "ampumisesta".
Apujoukkoja saapui, poliisiauto tulee kyljestä, hyppään metsästä metsään enkä meinaa kestää enään onneksi poliisit eivät Suomessa ammu niin helposti. Juostessani jonkunlaisen muurin taakse astun jonkun metallisen päältä, huomaan että se on luukku. Menen sisään ja peitän luukun lumella.
Nukuin täällä, kuulen vieläkin auton moottorin ja askelia vähän välii yläpuolella, paniikissa pelkään että löytävät minut. Tämä bunkkeri näyttää olevan jonkunlainen ihmisen tekemä pommisuoja, pelottaa vähäsen myös että bunkkerin omistaja saapuu paikanpäälle ja murhaa minut. Ruokaa täällä ei ole, joten joutun kohta alkamaan syömään omia nesteitäni
Opimme tästä jotain tärkeää... Onko 15 v seksuaalikumppanien etsiminen parempaa kuin 16 vuotiaiden? Kyllä on, jännitys ja pelko kiinnijäämisestä tekee siitä ihanan kiellettyä ja tälläkin hetkellä kehoni ei meinaa malttaa olla paikallaan, olen niin jännittynyt.
Kommentit (7)
Unessa kaikki onnistuu. Menit luukusta sisään ja peitit sen lumella :D
Itse en kolmikymppisenä oo kovinkaan menestynyt ollut 15v metsästyksessä. 18 v tykkää mutta ylä-ikäraja on 16v
Hahah, tää oli oikeesti aika viihdyttävä tarina! :DD
Tää oli jotenki hauska :D hienosti leikit sillä millasta se "jännitys" mitä moiset hakee vois tarkottaa.
Jaa