Mitä pahaa siinä on jos lapsella on useampi joulukalenteri?
Etenkin jos ostaa lapselle itse vain yhden kalenterin ja hän saa muilta niitä lahjoiksi. Mitä pahaa siinä on jos lapsella on 5-7 kalenteria?
Kommentit (8)
No jos kalenterissa on makeisia niin ois oo kovi hyvä syyä päivittäin karkkia.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miNkälaiset kalenterit. Kannattaa muistaa terveellisen elämäntavat, kakkostyypin diabetes voi tulla nuorellekin
Tuskin on diabeteksesta pelkoa kun on hoikka ja liikuntaa harrastava lapsi.
Mitä järkeä useassa joulukalenterissa on?
Vierailija kirjoitti:
No jos kalenterissa on makeisia niin ois oo kovi hyvä syyä päivittäin karkkia.
Onhan kalenterita muitakin kuin pelkkiä makeiskalentereita mm kortti,kuva ja legokalentereita.
Noin monta kalenteria on jo liikaa, hemmottelua, varsinkin jos yksikin kalentereista on lelukalenteri tai hienompi suklaakalenteri. Itse saatoin lapsena saada sen 2 kalenteria, toinen halpa suklaakalenteri, toinen kuvakalenteri. Miksi opettaa ahneeksi?
Vierailija kirjoitti:
Noin monta kalenteria on jo liikaa, hemmottelua, varsinkin jos yksikin kalentereista on lelukalenteri tai hienompi suklaakalenteri. Itse saatoin lapsena saada sen 2 kalenteria, toinen halpa suklaakalenteri, toinen kuvakalenteri. Miksi opettaa ahneeksi?
Mitä niille lahjaksi saaduille kalentereille sitten pitää tehdä?
Itse on ostettu lapsille aina yksi kalenteri, mutta sitten ovat saaneetkin mummoilta tai jostain muualta lisää ja yhtäkkiä onkin ollut Lego,suklaa ja kuvakalentereita. Pahimpina vuosina 5 kalenteria. Ei niitä ole kuitenkaan viitsinyt jättää avaamattakaan. Ei ne lapset ole siitä pilalle menneet eivätkä ole olleet millänsäkään niinä vuosina, kun kalentereita on ollut vain se yksi.
Riippuu miNkälaiset kalenterit. Kannattaa muistaa terveellisen elämäntavat, kakkostyypin diabetes voi tulla nuorellekin