Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä pahaa siinä on jos lapsella on useampi joulukalenteri?

Vierailija
20.11.2016 |

Etenkin jos ostaa lapselle itse vain yhden kalenterin ja hän saa muilta niitä lahjoiksi. Mitä pahaa siinä on jos lapsella on 5-7 kalenteria?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miNkälaiset kalenterit. Kannattaa muistaa terveellisen elämäntavat, kakkostyypin diabetes voi tulla nuorellekin

Vierailija
2/8 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kalenterissa on makeisia niin ois oo kovi hyvä syyä päivittäin karkkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miNkälaiset kalenterit. Kannattaa muistaa terveellisen elämäntavat, kakkostyypin diabetes voi tulla nuorellekin

Tuskin on diabeteksesta pelkoa kun on hoikka ja liikuntaa harrastava lapsi.

4/8 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä useassa joulukalenterissa on?

Vierailija
5/8 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos kalenterissa on makeisia niin ois oo kovi hyvä syyä päivittäin karkkia.

Onhan kalenterita muitakin kuin pelkkiä makeiskalentereita mm kortti,kuva ja legokalentereita.

Vierailija
6/8 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin monta kalenteria on jo liikaa, hemmottelua, varsinkin jos yksikin kalentereista on lelukalenteri tai hienompi suklaakalenteri. Itse saatoin lapsena saada sen 2 kalenteria, toinen halpa suklaakalenteri, toinen kuvakalenteri. Miksi opettaa ahneeksi?

Vierailija
7/8 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin monta kalenteria on jo liikaa, hemmottelua, varsinkin jos yksikin kalentereista on lelukalenteri tai hienompi suklaakalenteri. Itse saatoin lapsena saada sen 2 kalenteria, toinen halpa suklaakalenteri, toinen kuvakalenteri. Miksi opettaa ahneeksi?

Mitä niille lahjaksi saaduille kalentereille sitten pitää tehdä?

Vierailija
8/8 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse on ostettu lapsille aina yksi kalenteri, mutta sitten ovat saaneetkin mummoilta tai jostain muualta lisää ja yhtäkkiä onkin ollut Lego,suklaa ja kuvakalentereita. Pahimpina vuosina 5 kalenteria. Ei niitä ole kuitenkaan viitsinyt jättää avaamattakaan. Ei ne lapset ole siitä pilalle menneet eivätkä ole olleet millänsäkään niinä vuosina, kun kalentereita on ollut vain se yksi.