Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ilmottaisitte sukulaisille ettei lapsen synttäreitä pidetä?

Vierailija
20.11.2016 |

Tuli niin isoja remontteja yllättäen ettei synttäreitä voi kotona pitää eikä muuta paikkaa ole. Miten ilmottaisit mm kummeille ettei synttäreitä pidetä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kertot adjan juuri niin kuin se on. Tai kysyt isovanhemmilta/kummeilta olisiko mahdollista juhlia synttäreitä heidän luonaan.

Vierailija
2/19 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että valitettavasti asuntomme on nyt remontissa, emmekä voi pitää synttäreitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remonttikiireiden takia jätämme tänä vuonna synttärit väliin.

Vierailija
4/19 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mennään perheristeilylle synttäreinä

Vierailija
5/19 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano niinkuin asia on.

Soitamalla tai vestillä tai jos lähellä, niin käy kertomassa.

Vierailija
6/19 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hei, meillä on remppa kesken joten emme tänä vuonna järjestä Adolf-Adeliinan synttäreitä." Tolleen, ihan puhelimessa.

Vierailija
7/19 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin suuttuuvat, ei tarvitse lahjaa ostaa

Vierailija
8/19 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne tajua asiaa, jos kutsua ei tule?

Vierailija
9/19 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko sitä erikseen ilmoittaa? Ite en kummina/tätinä odota erikseen "ei juhlia" ilmotusta.

Jos joku kysyy, niin sitten kerrot, että juhlat jää (tai siirtyy, jos remontti ei kestä kk kaupalla?) väliin remontin takia.

Vierailija
10/19 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Ei synttäreillä tänä vuonna hälistä,

jää rempan vuoksi Liisan juhlat välistä.

Jos, ette haluu olla ihan kahjoja,

niin voitte silti lähetellä lahjoja."

Vierailija
11/19 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoin suoraan sukulaisille, että en järjestä lapselle synttäreitä. Sukulaiset ilmoittivat silloin minulle, että tulevat syntymäpäivänä kylään ja tuovat pullaa tullessaan eikä tarvitse siivota. Se siitä, meillä ei niin vain synttäreistä päästä. Ap:n tapauksessa kysyisin ehkä siskoltani tai vanhemmiltani, voisinko järjestää kakkukahvit heidän nurkissaan.

Vierailija
12/19 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sanoin suoraan sukulaisille, että en järjestä lapselle synttäreitä. Sukulaiset ilmoittivat silloin minulle, että tulevat syntymäpäivänä kylään ja tuovat pullaa tullessaan eikä tarvitse siivota. Se siitä, meillä ei niin vain synttäreistä päästä. Ap:n tapauksessa kysyisin ehkä siskoltani tai vanhemmiltani, voisinko järjestää kakkukahvit heidän nurkissaan.

Sulle on siis ok antaa sukulaisten talloa sua ja kutsua itsesi sun kotiin? Mulle ei ois.

Vierailija
13/19 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle on siis ok antaa sukulaisten talloa sua ja kutsua itsesi sun kotiin? Mulle ei ois.

Koti on toki lapsenkin koti. Sukulaiset tulevat tapaamaan lasta. Miksi minä sen kieltäisin?

Vierailija
14/19 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ilmoiteta vaan myöhemmin voidaan kertoa että pidettiin vain lapsen kavereille. Toki kahvilla voi piipahtaa halutessa muttei samana päivänä.

Vierailija
15/19 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koti on toki lapsenkin koti. Sukulaiset tulevat tapaamaan lasta. Miksi minä sen kieltäisin?

Meille tullaan vaan kutsusta.Siksi.Jos olen ilmoittanut ettei sovi, niin ei sovi.

Vierailija
16/19 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me emme pidä tänä vuonna mitään synttärijuhlia lapselle.

Vierailija
17/19 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vanhempia tai siskoja eikä kummi ole innostunut niitä luonaan järjestämään.

Vierailija
18/19 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meille tullaan vaan kutsusta.Siksi.Jos olen ilmoittanut ettei sovi, niin ei sovi.

Minä ilmoitin, etten järjestä synttäreitä. Se on vähän eri asia.

Vierailija
19/19 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää tuo ei ole mitään paikka jossa pitää juhlat. Eikö voi vuokrata jotain halpaa tilaa (mll, uimahallilta jne) jossa pitää synttärit. Tai mennä yhdessä syömään ja antaa siinä lahjat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi