Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eiliset firman pikkujoulut

Vierailija
20.11.2016 |

Minulle jäi vähän paha mieli, vaikka kyllä kivaakin oli. Hengailin enimmäkseen parin työkaverin kanssa ja yhden saman ikäisen tytön kanssa (26v.), joka on suht uusi työpaikallani eikä oikein tuntenut ketään muita.

Mutta siis, jotkin henkilöt joiden kanssa pääasiassa työskentelen niin eivät noteeranneet esim. minua (olen ollut yli 5vuotta työpaikassani) ja tätä uudempaa tyttöä oikein mitenkään. Yksikin tyyppi, jonka kanssa teen paljon töitä, niin katseli meitä pitkin nenänvarttaan, ja jos yritettiin saada katsekontaktia vain tervehtiäksemme (seisoi ruokapöydän toisella puolella) niin hän ei katsonut silmiin ollenkaan ja nyrpisteli nenäänsä. En käsitä miksi tai miten kehtaa olla tuollainen kus*pää. En minäkään hänestä ole koskaan pitänyt, mutta käyttäydyn normaalisti. Kuitenkin ollaan töissä ns. tosi läheisissä työtehtävissä.

Olen siis ihan normaali ihminen ja persoona, töissä tervehdin kaikkia enkä koskaan riitele kenenkään kanssa vaikka mieli tekisi.

Juhlissa enimmäkseen miehet tulivat ystävällisesti juttelemaan, ja lopulta päädyttiinkin baariin parin miehen kanssa, tai pikemminkin vahingossa törmättiin siellä ja hauskaa oli ilman draamaa. Kunnes eräs paljon nuorempi naishenkilö firmastamme tuli sinne riehumaan ja lievästi pahoinpiteli tämän uuden tytön. Kolme miestä yritti pitää tätä riehujaa aisoissa, seisoin miesten juomat käsissäni sen aikaa, ja myös minun ja riehujan välissä täytyi seistä joku mies ettei riehuja kävisi kimppuun.

No juhlissa eräskin mies tuli iskemään minua ja yhtä toista työkaveriani, vaikka tämä mies on kihloissa yhden työkaverini kanssa. Myöhemmin huomattiin kun tämän miehen kihlattu nainen katseli meitä kuin halpaa makkaraa. Ärsytti vähän kun ollaan molemmat varattuja, ja se mies on muutenkin ällö, en koskisi häneen vaikka olisin sinkku.

En ymmärrä miksi sekin nainen suuttui meille että hänen miehensä tulee iskemään meitä, suuttuisi miehelleen, stana! Ei annettu sille miehelle edes yhtään mitään signaaleja että "tule tule tänne", eikä näytetty hutsahtavilta. Perus vaatteet päällä. Sitä paitsi tiedän kenen kanssa se mies on pettänyt ja voisin sen mennä sanomaan ääneen, mutta asiahan ei kuulu minulle. Paitsi jos tämä nainen tulee töissä jotain sanomaan, että yritän hänen miestään, niin voi olla että kerron asiasta.

Niin en taas ymmärrä naisia, aivan turhaa draamaa koko juhla. Ovatko he vain kateellisia minulle? En ole edes kovinkaan kaunis tai erikoisen näköinen, ihan tavallinen. En ole tyrkky enkä yritä mitään, olen vain.

Kiva mennä taas töihin maanantaina kun jotkut esittävät kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan ja jotkut ovat suuttuneita toisilleen ilman mitään järkevää syytä. Älytöntä. Jotkut kuvittelevat, että voivat käyttäytyä kännissä ihan miten huvittaa.

Mutta taidankin olla firmassa, jossa työntekijöillä ei ole mitään käytöstapoja. Kuitenkin työllistää monta sataa ihmistä, ja harvassa on ne fiksut.

Kiitos kun sain avautua.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu tuo nainen lounaalle ja hauku miehen huono käytös ja käske pitää ukkonsa aisoissa. Ja mainitse muista hairshduksista

Vierailija
2/9 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin suomalaista 😂. Sekä pikkujouluköytös että jälkeenpäin kommentointi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että aina joka porukassa on pari tyyppiä, jotka eivät osaa käyttäytyä, ei niistä oikeasti kannata välittää. Mä en nykyään huomaa näitä, keskityn mukaviin ihmisiin.

Vierailija
4/9 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kutsu tuo nainen lounaalle ja hauku miehen huono käytös ja käske pitää ukkonsa aisoissa. Ja mainitse muista hairshduksista

No kyllä tekisi mieli, en vaan haluaisi sekaantua. Mutta jos mua alkaa jostain syyttelemään niin se voi olla viimeinen niitti, että menen ja räjähdän tuolle naiselle. Ja nainen kyllä käsittääkseni tietää millainen se miehensä on (esim. miehellä lapsia monen eri naisen kanssa), en tajua miksei vaihda parempaan mieheen, jota ei tarvitsisi vahtia.

Ap

Vierailija
5/9 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin suomalaista 😂. Sekä pikkujouluköytös että jälkeenpäin kommentointi.

Noniin on. En tiedä ärsyttääkö vai naurattaako se enemmän.

Ap

Vierailija
6/9 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika junttimaista ja noloa örvellystä työkavereillasi. Tunnelma voi töissä olla hetken jäätävä, mutta eiköhän noi asiat unohdu äkkiä. 

Vierailija
7/9 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli myös pikkujoulut. Toki juttelin myös entisten ja nykyisten työkavereiden kanssa, mutta myös muiden osastojen ihmisten kanssa. Iso firma, niin työtehtäviä on paljon ja ne on todella moninaiset. Tapasin paljon uusia ihmisiä, ruoka ja juoma hyvää, ja esiintyjät ok. Ja puoliltaöin kotiin!

Vierailija
8/9 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin oli pikkujoulut, samat henkilöt veti lärvit ja osaa piti paapoa, osa jutteli vain sisäpiirin kesken ja siirtyi omaan pöytään heti kun mahdollista ravintolassa. Kivat pikkujoulut. Häivyin ensimmäisenä heti kun kehtasin. Ymmärrän niitä jotka jättävät kyseiset juhlat väliin.

Vierailija
9/9 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pienehköllä työyhteisöllä oli myös pikkujoulut. Ruokaa, juomaa ja teatteria sekä lisää ruokaa ja juomaa. En ilmoittautunut osallistumaan. Meillä on ruokaa kotonakin, en välitä alkoholista ja seura ei kiinnosta yhtään.