Captain Phillips
Onpa löydetty vastenmielisiä merirosvoja näyttelijöiksi.
Kommentit (12)
Aikamoista paskaa,miten jollain perämoottori veneellä pysäytetään vitun iso rahtilaiva ja munatonta touhua että laskivat ne laivaan.
ihan täyttä paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Aikamoista paskaa,miten jollain perämoottori veneellä pysäytetään vitun iso rahtilaiva ja munatonta touhua että laskivat ne laivaan.
ihan täyttä paskaa.
Pitäs vaan ampua suoraan, jos Somalian edustalla joku alus lähestyy rahtilaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Aikamoista paskaa,miten jollain perämoottori veneellä pysäytetään vitun iso rahtilaiva ja munatonta touhua että laskivat ne laivaan.
ihan täyttä paskaa.
Mahdollista silti. Pysäyttihän Greenpeacekin laivoja pelkillä soudettavilla kumiveneillä tai kajakeilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoista paskaa,miten jollain perämoottori veneellä pysäytetään vitun iso rahtilaiva ja munatonta touhua että laskivat ne laivaan.
ihan täyttä paskaa.Mahdollista silti. Pysäyttihän Greenpeacekin laivoja pelkillä soudettavilla kumiveneillä tai kajakeilla.
Niiden päälle ei säälistä ajettu, mutta miksi kukaan väistäisi merirosvoja?
Yleensä valitetaan kun leffoissa tavikset on jotain kauneuskuningattaria ja -kuninkaita. Kerrankin on hommattu aidon näköiset äijät rooleihin ja silti vingutaan.
Piti ihan googlettaa, ilmeisesti yksi merirosvonäyttelijöistä on Keniasta, loput oikeasti Somaliasta.
Yllättävän hyvä leffa. Harvoin katson leffoja, mutta tositarinat voittaa sci-fi zombiepelleilyt mennentullen.
Vierailija kirjoitti:
Onpa löydetty vastenmielisiä merirosvoja näyttelijöiksi.
Olisit sitten kääntänyt neloselle, samaan aikaan tuli pirates of the caribbean niin olisi ehkä enemmän hivellyt silmään.
Hyvä leffa muuten *peukku ylös*