Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hm, takkien koot

Vierailija
19.11.2016 |

Onko koko 38 takeissa H&M:llä hirveän pieni?

Haluaisin tilata takin nettikaupan kautta ja mietin että olisiko koko 40 varmempi valinta. Talvitakinhan ei tarvitse olla tiukka

Olen normaalipainoinen ja ruumiinrakenne sopusuhtainen/normaali. Hartiat ovat mielestäni enemmän kuitenkin leveät kuin kapeat. Vyötärökin on tasapaksu, ei kovin hoikka (noin 72 cm)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta koot ovat suuria...

Vierailija
2/5 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä HM on aika normaalia kokoa, tietty kaikissa liikkeissä voi koot vaihdella tuotteittain. Jos käytät normaalisti kokoa 38, tilaisin sen myös HM:ltä. Mutta jos et ole varma, tilaa molemmat ja palauta toinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M:n koot ovat ihan tutkitusti (Hesarin artikkeli jokunen vuosi sitten) 1-2 kokoa alakanttiin eli tilaisin sen koon 40. Onhan se vielä M-kokoa. (M=38-40) eli koska kyseessä H&M, voi postissa saapua hyvinkin S-koon takki. Talvitakin alle pitää myös mahtua paljon vaatetta.

Vierailija
4/5 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koot ovat todella isoja, ainakin omasta mielestä. Suosittelen kokeilemaan ennen ostamista, ettei tule ylläreitä.

Vierailija
5/5 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok, kiitos!

itse olen huomannut että vaatteiden koko hm:llä vaihtelee paljon. JOKO tosi suuria tai pieniä. On se kyllä kummallista... mietin jos tilaisin kaksi kokoa tai sitten tosiaan liikkeeseen ja unohtaa nettitilauksen. Vaatekaupat ja niiden sovituskopit vaan aiheuttavat minussa ahdistusta... toisaalta tuotteen palauttaminenkin on stressi.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi