Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkut! Käyttekö yksin baarissa?

Vierailija
19.11.2016 |

Jos käytte, löytyykö helposti seuraa? Ja millaista yleensä se meno on, kun lähtee yksin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, tunnen oloni epämukavaksi. Yksin on kurja tanssia ja löytää istumapaikkaa baareissa. Onneksi saa sentään olla rauhassa, eli miehet eivät tule iskemään.

Vierailija
2/10 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kyllä mutta en sieltä koskaan mitään seuraa ole saanut, johtuu varmaan siitä että olen mies. Noh, meno on mukavaa ja fiilistelen yleensä tuopin ääressä ja nautin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Voin juoda yksin kotonakin. Baarissa käyn vain silloin, kun on seuraa.

Vierailija
4/10 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan, mutta en mitenkään kovin useasti. Seuraa löydän yleensä kyllä, mutta en oikein siitä huollimatta viihdy baarissa. En oikein usko, että löydän unelmieni kumppanin (naisen) baarista. Vaikka mistä sitä tietää. - Vaikka periaatteessa "Se" toinen voi kävellä missä tahansa vastaan, niin joskus tuntuu sille, että baarit (ja yökerhot) ovat niitä harvoja joissa on luvallisempaa osoittaa kiinnostusta vastakkaista sukupuolta kohtaan. Missä sanoisinko paremmin valaistussa paikasa se voisi olla yhtä luontevaa. - No varmaan missä vain, mutta, mutta tiedä sitten...   

Vierailija
5/10 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisinaan, mutta en mitenkään kovin useasti. Seuraa löydän yleensä kyllä, mutta en oikein siitä huollimatta viihdy baarissa. En oikein usko, että löydän unelmieni kumppanin (naisen) baarista. Vaikka mistä sitä tietää. - Vaikka periaatteessa "Se" toinen voi kävellä missä tahansa vastaan, niin joskus tuntuu sille, että baarit (ja yökerhot) ovat niitä harvoja joissa on luvallisempaa osoittaa kiinnostusta vastakkaista sukupuolta kohtaan. Missä sanoisinko paremmin valaistussa paikasa se voisi olla yhtä luontevaa. - No varmaan missä vain, mutta, mutta tiedä sitten...   

Mitä ajattelisit naisesta, joka on baarissa yksin? 

Vierailija
6/10 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toisinaan, mutta en mitenkään kovin useasti. Seuraa löydän yleensä kyllä, mutta en oikein siitä huollimatta viihdy baarissa. En oikein usko, että löydän unelmieni kumppanin (naisen) baarista. Vaikka mistä sitä tietää. - Vaikka periaatteessa "Se" toinen voi kävellä missä tahansa vastaan, niin joskus tuntuu sille, että baarit (ja yökerhot) ovat niitä harvoja joissa on luvallisempaa osoittaa kiinnostusta vastakkaista sukupuolta kohtaan. Missä sanoisinko paremmin valaistussa paikasa se voisi olla yhtä luontevaa. - No varmaan missä vain, mutta, mutta tiedä sitten..."  

-Mitä ajattelisit naisesta, joka on baarissa yksin? "

Tjaa,a. - Kovin vaikea lähteä yleistämään, mutta yritetään. - Varmaan hänellä (naisella) voi olla samoja syitä baariin lähtemiselle kuin Miehellä.

-  Nainen voi samalla tavalla kuin itse viimeksi  mennä juomaan lasillisen vaikka lämmintä kaakaota ja lukea iltapäivälehdet ja hakea vaihtelua vain sille, että möllöttäsi itsekseen kotona. Enkä usko naistenkaan -kuten itsekään -aina kaveri / ystävä porukkaa pitämään seuraa siihen ympärille.

Toki nainen voi hakea itselleen ihan seuraa, jonkun jonka kanssa vaihtaa ajatuksia höpötellä niitä -näitä. Aika monella meistä on toisnaan tarve tulla kuulluksi ja ehkä myös nähdyksi -muunakin kuin työ, tai arki roolissa. - Aina ei jaksa puhua vanhojen ystävien kanssa (launatai tai perjantai iltanakaan), jotka sitä paitsi saattavat olla paljossa ihan eri elämän tilanteessa kuin itse sinkkuna kun ei kumppania saati omaa perhettä. 

Aina ei ole tarvetta puhua myöskään tiukkaa asiaa, jota saa tai joutuu moni tekemään työssä.  

Toisaalta ei aina tarvitse puhuakaan mitään. Joskus baariin varmaan voi mennä vain katselemaan ihmisä. (Itse kyllä yleensä mieluummin valitsen ihmisten katseluun kahvilan kuin ilta hämärissä baarin). 

Vaikka itse en harrasta, niin en tuomitse niitä naisia (tai miehiä) jotka kaipaavat myös kosketusta niin paljon, että hakevat baarista läheisempää seuraa; yhden illan juttua; myös  seksi seuraa. Osalle varmaan saattaisi riittä se, että tuntisi, että toinen on edes hetken lähempänä, halu tulla kosketuksi ja koskettaa ja tuntea ovat assioita mitä minusta on ihan luonnollista sinkkunakin toisnaan kaivata ja toivoa itselle. 

En omaa kokemusta nettitreffipalvelimsita saati Tinderistä ja pidän niitä varmasti myös mahdollisina seuranhakupaikkoina,  mutta jokin niissäkin saattaa tökkiä; syitä monia. - Ehkä se, että silloin ei voi enää kovin uskottavasti väittää, ettei ole kiinnostunut löytämään seuraaa.  Kun taas baariin voi nainen -siinä kuin mies mennä vain "tuulettumaan."  - Ja antaa illan näyttää, mitä vastaan tulee vai tuleeko mitään.

Ja kun vielä kukaan, tai ainakin vielä aika harva  taitanee tulla kotoakaan hakemaan, niin toisinaan on lähdettävä ulos itse. Ja usein se seuranhaku paikka saattaa osoittautua baariksi tai yökerhoksi kuin ei ne paremmin valaistut ja päiväsaikaan auki paremmin auki olevat paikat, joissa voi kohdata ja ottaa kontaktia luontevasti muita ihmisiä kohtaan ja odottaa ja toivoa, josko heillä olisi aikaa ja halua viettää aikaa kanssasi. - Ja vallankaan kun aika moni meistä on päiväsaikaan myös töissä, ainakin arkena         

Vierailija
7/10 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn kyllä mutta en sieltä koskaan mitään seuraa ole saanut, johtuu varmaan siitä että olen mies. Noh, meno on mukavaa ja fiilistelen yleensä tuopin ääressä ja nautin.

Sama homma mulla. Joskus kokeilin, mutta naiset vissiin vierastavat yksin olevaa miestä. Nykyään käyn baareissa juomassa ja katsomassa urheilua

Vierailija
8/10 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt useastikin eikä seuraa ole löytynyt. N34

Vierailija
9/10 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

[Täsmennys]   ...Kun vielä kukaan, tai ainakin vielä aika harva  taitanee tulla kotoakaan hakemaan, niin toisinaan on lähdettävä ulos itse.

Ja usein se seuranhaku paikka saattaa osoittautua baariksi tai yökerhoksi kuin ei ne paremmin valaistut ja päiväsaikaan auki paremmin auki olevat paikat, joissa voi kohdata ja ottaa kontaktia luontevasti muita ihmisiä kohtaan ja odottaa ja toivoa, josko heillä olisi aikaa ja halua viettää aikaa kanssasi ole tarjolla kovikaan paljoa;  vallankaan kun aika moni meistä on päiväsaikaan myös töissä, ainakin arkena.(..) 

Vierailija
10/10 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies. En koskaan. Yksinäinen mies vaikuttaa epäilyttävältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan