Juotko lastesi aikana?
Eli kun lapset ovat kotona eikä esim missään yökylässä, niin ryypiskeletkö? Paljonko?
Kommentit (15)
Minusta on jotenkin hassua kun näitä kyselyjä on melkein joka päivä.
Kysykää joskus että käytättekö kolmiolääkkeitä silloin kun lapset ovat kotona. Olen nyt joutunut käyttämään kahta eri kolmiolääkettä viimeiset kaksi viikkoa, ja koko ajan ollut pahemmassa pöllyssä kuin suurinpiirtein ikinä humalassa.
Tapanani ei ole hillua humalassa kotona.
tosin ei se mun juominen mitään ryypäämistä ole. Onpa joillakin helppoa, jos on todellakin ihmisiä, jotka ottaa lapset luokseen, että vanhemmat voi ryypätä.
" aikuisten juomaa" , mutta kännissä eivät minua koskaan näe. Ja määristä voin sanoa että ruuan kans max 2 lasia punkkua tai saunan jälkeen 1-3 siideriä. Yleensä vain laitan lapset nukkumaan ennen kun avaan saunajuomat, ihan siitä syystä että on kivempi rentoutua kun on rauhallista.
Mutta jos ihan kunnolla niin poika yökylään taikka sitten mies pojan kans kotona ja mä lähden tyttöjen kans istuu jo alkuillasta.
En siis kännissä ole lasten nähden
Tämäkin tapahtuu n. 2 kertaa vuodessa.
Muistan omasta lapsuudesta miten paljon vaivasi kun äiti haisi viinalle ja oli lasi kädessä. En pitänyt siitä lainkaan. Huomatkaa vielä että äitini ei ole lakoholisti eikä juonut känniin
olen tämän asian suhteen vain niin kovin ehdoton, en oikein edes tiedä miksi. Ala-asteikäisen lapsen aikana voisin kyllä ihan hyvin juoda muutaman siiderin, mutta en nuorempien. Silloin harvoin kun otan hiprakat niin lapseni on mummun tai isin kanssa kotosalla, eli nelisen kertaa vuodessa.
että olin ekalla luokalla koulussa kun näin äitini juovan ensimmäisen kerran. Silti se vaivasi minua
jos lapset on AINA kotona, saattaa sitä alkaa tekemään mieli yhtä viinilasillista jo 10 vuoden absolutismin jälkeen.
muutaman annoksen mutta en oikeastaan koskaan ole humalassa, joten kuvittelen ettei siitä herkälle mielelle suurta rasitetta tule. olen isä.
viiniä ehkä vaja pullollinen.
Mulla on vaan kova toleranssi ollut aina, liekö verenperintöä ja en todellakaan ole kännissä.
Tämä siiss max kolme kertaa kuussa.
Tiedän kyllä rajani ja tiedän koska on hyvä aika lopettaa juominen.