Mies perui treffit krapulan takia
Olen kyllä aika veetuttunut tästä ja laitoin viestiä sen mukaan. Pätkääkään en tunne myötätuntoa, itse aiheutettu tila. Pyysi kyllä anteeksi. Ei ole koskaan juonut läsnäollessani ja nyt oli mennyt överiksi. Silti. Aikuinen ihminen tuntee rajansa.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Naiset harrastaa ihan samaa.
Mulla oli joku aika sitten liikunnalliset 1.treffit sovittuna tindernaisen kanssa sunnuntaiksi.
Mitä tekee nainen? Menee la-su yöksi baariin juomaan ja aamuneljältä laittaa viestin että ei ole liikuntakunnossa..
Siitäs sait. Mitä menit ehdottamaan jotain tylsiä liikuntatreffejä. Oot muutenkin niin tylsä, että baari-ilta meni sun edelle.
Vierailija kirjoitti:
Naisten alkoholismi on kyllä kokemusteni mukaan erittäin yleistä.
M26
No voi nyyyh
Eihän nyt yksi krapula maailmaa kaada. Eipä ole ihmekkään kun te naiset ette saa miehiä. Rupeaisit itsekkin vähän ryyppäämään ettei pipo olisi niin kireällä.
Jos nainen nalkuttaa noin pienestä, ei kannata jatkaa tapailua.
Vierailija kirjoitti:
Naiset harrastaa ihan samaa.
Mulla oli joku aika sitten liikunnalliset 1.treffit sovittuna tindernaisen kanssa sunnuntaiksi.
Mitä tekee nainen? Menee la-su yöksi baariin juomaan ja aamuneljältä laittaa viestin että ei ole liikuntakunnossa..
Olen nyt käynyt sunnuntaisin liikunnallisilla treffeillä, ja vaikka alkon käyttöni on liiallista, (yritän vähentää) mutten kertaakaan ole perunut. Silloin kyllä hävetti, kun nainen haistoi sen hengityksestäni.
Seuraaville sitten varmasti selvinpäin.
Ei mua haittaisi, olisin luultavasti itsekin krapulassa, jos viikonloppuna treffit olisi. Voitais yhdessä korjailla sitten :)
En usko että tekee tahallaan.....
Vierailija kirjoitti:
En usko että tekee tahallaan.....
Oot neljä vuotta myöhässä.
Voisiko joku ystävällisesti tehdä minulle Munsalan kansallispuvun. Harrastan kansantanssia ja etsin henkilöä joka ystävällisesti voisi tehdä minulle Munsalan kansallispuvun. Löytyisikö tällainen henkilö.
Naisten alkoholismi on kyllä kokemusteni mukaan erittäin yleistä.
M26