Mies perui treffit krapulan takia
Olen kyllä aika veetuttunut tästä ja laitoin viestiä sen mukaan. Pätkääkään en tunne myötätuntoa, itse aiheutettu tila. Pyysi kyllä anteeksi. Ei ole koskaan juonut läsnäollessani ja nyt oli mennyt överiksi. Silti. Aikuinen ihminen tuntee rajansa.
Kommentit (32)
Oletko jo tavannut miehen uudelleen?
Jep. Jos olisit tärkeä, olisi pitänyt itsensä kuosissa tapaamiseen.
Kiertoon.
Kauanko olette tapailleet? Mun mies ei tosiaan paljon juo, mutta kerran vuodessa sitten saattaa ottaa enemmän ja mopo karkaa käsistä. Krapula on sitten seuraavana päivänä ihan kammottava. En viitsi vetää hernettä nenään kun kyse ei ole mistään alkoholiongelmasta. En ole täydellinen itsekään.
Ainakin on selvää, kumpi on miehelle tärkeämpää: sinä vai alkoholi. Vinkki, se et ole sinä.
Katsoitteko apinat kuinka vanha ap:n aloitus on? Eiköhän krapula ole KOLMESSA VUODESSA parantunut?
Elämään kuuluu muutakin kuin kaikki alistettuna ihmissuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Katsoitteko apinat kuinka vanha ap:n aloitus on? Eiköhän krapula ole KOLMESSA VUODESSA parantunut?
Mitä väliä? Tää on keskustelupalsta.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Koittaisin kyllä pitää korkin kiinni jos seuraavalle päivälle olisi sovittu jotain.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin on selvää, kumpi on miehelle tärkeämpää: sinä vai alkoholi. Vinkki, se et ole sinä.
Kukaan muu ei tiedä totuutta, kuin mies itse. Voi olla, että hän on oikeasti odotttanut treffejä, mutta juominen on vain jostain syystä lähtenyt lapasesta edellisenä iltana. Miestä on saattanut jännittääkin. Oli ainakin rehellinen.
Mitä haittaa jos mies juo, Ihan normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Koittaisin kyllä pitää korkin kiinni jos seuraavalle päivälle olisi sovittu jotain.
Teit sitten juuri väärän johtopäätöksen siitä, mitä sanoin.
Holtiton alkoholin käyttö on turn-off. Totaalisesti. Tällaisten alkkisten kanssa ei kannata alkaa yhtään mitään. Jätä se sika. Jäät ikuisesti varasijoille. Ryyppykaverit ja viina ovat aina ne tärkeimmät.
Saattaa se krapula tulla joskus ihan pienestäkin alkoholimäärästä, ilman että olisi vetänyt päätä täyteen. Itse sain kerran aivan armottoman krapulan pelkästään kahdesta siideristä. En edes tiedä miksi.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholismi on Suomessa tosiaan ihan liiankin yleistä. Kenenkään ei kuitenkaan tarvitse näitä juoppoja hyysätä. Etsii vaan raittiin vaihtoehdon.
Naiset harrastaa ihan samaa.
Mulla oli joku aika sitten liikunnalliset 1.treffit sovittuna tindernaisen kanssa sunnuntaiksi.
Mitä tekee nainen? Menee la-su yöksi baariin juomaan ja aamuneljältä laittaa viestin että ei ole liikuntakunnossa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholismi on Suomessa tosiaan ihan liiankin yleistä. Kenenkään ei kuitenkaan tarvitse näitä juoppoja hyysätä. Etsii vaan raittiin vaihtoehdon.
Hohhoijaa!
Vierailija kirjoitti:
Holtiton alkoholin käyttö on turn-off. Totaalisesti. Tällaisten alkkisten kanssa ei kannata alkaa yhtään mitään. Jätä se sika. Jäät ikuisesti varasijoille. Ryyppykaverit ja viina ovat aina ne tärkeimmät.
Holtiton. Joopa joo!
Kiertoon