Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä minussa on kun vedän puoleeni

Vierailija
19.11.2016 |

epänormaaleja ihmisiä? En tarkoita epänormaaliutta pelkästään pahassa mielessä, mutta yksinäisiä ihmisiä, syrjäytyneitä ja sitten näitä pahimman luokan narsisteja. "Normaaleihin" en vetoa lainkaan, eivät yleensä hakeudu seuraani. Onko selityksiä muilta saman kokeneilta?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mitä ilmeisimmin kiltti ja empaattinen ihminen.

T:toinen narsistimagneetti

Vierailija
2/12 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, luulin olevani ainoa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, minä, minä. Luoja mikä narsisti.

Vierailija
4/12 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kiltti ja empaattinen reiityksellä oleva josta portista narsku kuikahtaa heti sisään. Yhteiskuntamme on mennyt sellaiseksi että hyvyydestä on nyt haittaa sinulle. Ennen sitä arvostettiin ja tuettiin ja kasvatettiin hyvyyteen ja opastettiin huomioimaan aina toiset. Nykyisin sellainen ihminen on " tyhmä", " avuton" ja " sosiaaliseti taitamaton"

Vierailija
5/12 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä, minä, minä. Luoja mikä narsisti.

Ööööhhh....ok. en tiedä miten muutoin muotoilla kysymys missä tiedustelen itseeni kohdistuvaa asiaa joka mietityttää. Ap

Vierailija
6/12 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungilla etäisesti tutut asiakkaat jopa vuosien takaa tulevat halailemaan eli nämä yksinäiset ja syrjäytyneet ja työni ei ole sosiaalitoimen työtä, mutta olen jutellut heille ja kuunnellut, ilmeisesti se on harvinaista?

Vierailija
7/12 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisia lähinnä hyväksikäyttävät ihmiset ovat mestareita tunnistamaan kiltit ja hyväsydämiset ihmiset, joiden elämää alkavat sotkemaan. Vain koska voivat tehdä niin.

Vierailija
8/12 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisia lähinnä hyväksikäyttävät ihmiset ovat mestareita tunnistamaan kiltit ja hyväsydämiset ihmiset, joiden elämää alkavat sotkemaan. Vain koska voivat tehdä niin.

Tuo viimeinen lause kolahti. Juuri tuon lauseen minulle sanoi läheinen kun tuskailin kuinka päästä irti narsistin kynsistä. Sanoi että lyttää sua koska voi tehdä niin :/.

Vierailija
9/12 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kiltti ja empaattinen reiityksellä oleva josta portista narsku kuikahtaa heti sisään. Yhteiskuntamme on mennyt sellaiseksi että hyvyydestä on nyt haittaa sinulle. Ennen sitä arvostettiin ja tuettiin ja kasvatettiin hyvyyteen ja opastettiin huomioimaan aina toiset. Nykyisin sellainen ihminen on " tyhmä", " avuton" ja " sosiaaliseti taitamaton"

Tältä minustakin tuntuu. Olen aina ollut myötätuntoinen, reilu ja kuuntelija-lohduttaja -tyyppi. Kaverit on aina minusta tykänneet.. nyt kun tarvitsisin itse samaa, ei ketään kiinnosta. Kaikki vaan käytti minua ja kun olin auttanut ja heidän solmunsa avautuivat ja elämänsä alkoi luistaa, ei edes muisteta.

Minun luokseni aina vaan tultiin ilmoituksella ja useimmiten se oli oK. Nyt koen olevani typerä, muiden hyödyntämä hölmö, joka luuli että ystävyys on vastavuoroisuutta.

Vierailija
10/12 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tältä minustakin tuntuu. Olen aina ollut myötätuntoinen, reilu ja kuuntelija-lohduttaja -tyyppi. Kaverit on aina minusta tykänneet.. nyt kun tarvitsisin itse samaa, ei ketään kiinnosta. Kaikki vaan käytti minua ja kun olin auttanut ja heidän solmunsa avautuivat ja elämänsä alkoi luistaa, ei edes muisteta.

Minun luokseni aina vaan tultiin ilmoituksella ja useimmiten se oli oK. Nyt koen olevani typerä, muiden hyödyntämä hölmö, joka luuli että ystävyys on vastavuoroisuutta.

Onneksi on sunkaltaisia tässä kylmässä maailmassa. Ehkä sulle olisi hyvä laittaan jonkinlaiset rajat kuitenkin, oman itsesi vuoksi. Mutta ei kannata kylmettää itseään paskiaisten takia. Siinä rikkoo vain itsensä. Oma kiltti itsendä, mutta nille jotka sen ansaitsevat, vaikka kissalle tai koiralle jos ei muille :). Tsemppiä! Ap

Vierailija
11/12 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, näin keski-ikäisen viisaudella sanoisin, että olen tavannut elämässäni ehkä kourallisen ns hyviä ihmisiä. Niistä pidän kiinni. Suuri osa ihmisistä on kuraa, hyväksikäyttäviä, omaa napaa katsovia, pinnallista roskaa. Tosin tässäkin asiassa täytyy muistaa vanha totuus, toisen roska on toisen aarre.

Vierailija
12/12 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

No, näin keski-ikäisen viisaudella sanoisin, että olen tavannut elämässäni ehkä kourallisen ns hyviä ihmisiä. Niistä pidän kiinni. Suuri osa ihmisistä on kuraa, hyväksikäyttäviä, omaa napaa katsovia, pinnallista roskaa. Tosin tässäkin asiassa täytyy muistaa vanha totuus, toisen roska on toisen aarre.

Allekirjoitan tämän! Kylmyys ja kovuus on se mikä suurimmasta osasta ihmisistä huokuu. Hauska loppukevennys sulla 😉

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi