KonMari suosittua varsinkin akateemisten keskuudessa
Kommentit (6)
Olisiko väitteelle ihan jotain perustelujakin?
Totta. Köyhät arvostavat sitä tavaraa niin paljon, että ostavat sitä ihan vain sen takia, että se on materiaa. Akateemiset hyväpalkkaiset tietävät, että se on loppujen lopuksi aika hyödytöntä eivätkä ala palvoa sitä kuin epäjumalaa.
Paremmat elämänhallintataidot. Köyhillähän ei ole tavarasta puutetta, vaan pihat ja huoneet ovat usein täynnä roinaa. Tavara kun on nykyisin halpaa.
Jos ap:n väite pitää paikkansa, syy tavaran haalimiseen korreloi vahvemmin taloudellisen tilanteen kanssa.
Kun eteen tulee hyvä tarjous, täytyy ostaa varastoon. Ei siis uskalleta jättää sen varaan, että samaa tavaraa saa tarjouksesta juuri silloin, kun vanha hajoaa. Kun eletään köyhyysrajan surkeammalla puolella, senteilläkin on väliä.
hanska kirjoitti:
Paremmat elämänhallintataidot. Köyhillähän ei ole tavarasta puutetta, vaan pihat ja huoneet ovat usein täynnä roinaa. Tavara kun on nykyisin halpaa.
Kyllä. Tavara on halpaa. Ja hankkimista ei liikaa harkita . Siksi minä, köyhä, saan paljon lahjoiksia ja laitan lähes kaikki eteenpäin.
Oma koti valkoisen Mia laski kotinsa omaisuuden, pääsi n 1000. Minun lapsilla on paljon enemmän, mutta minulla ei. Uskon että mennään alle 1000, kun lasketaan kaikki mitä kodissa on, jotka eivät ole lasten .
Kuka niin väittää? Ei meillä ainakaan harrasteta moista. Täyttä skeidaahan se on.