Mitä lapsuutesi hitti-/muotijuttua kaipaat?
Mä kaipaan jojoilua. Jojot oli ihania, muistan vielä miten se valo välkkyi siinä jojossa kun sitä pomputti ylös alas. 😍
Kommentit (7)
Mullakin tuli vain jojot mieleen, vaikken nyt niitäkään niin erityisesti kaipaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vistiä. Sitä kuminauhaa ja niitä monimutkaisia hyppysarjoja, en niinkään korkeushyppyjä.
Twist?
Mä kans kaipaan sitä venyvää nauhaa millä leikittiin sitä sokkelo leikkiä... Sanottiin sik-sak-sokkelo ja väänneltiin sitä narua sellaseksi hämähäkinseitiksi jonka läpi/yli/ali piti päästä koskematta naruun. En tiiä tajusko kukaan mitä meinaan, mut sama nauha siis kuin tuo twist-homma. Me vaan leikittiin sillä tuommosta.
Vierailija kirjoitti:
Mä kans kaipaan sitä venyvää nauhaa millä leikittiin sitä sokkelo leikkiä... Sanottiin sik-sak-sokkelo ja väänneltiin sitä narua sellaseksi hämähäkinseitiksi jonka läpi/yli/ali piti päästä koskematta naruun. En tiiä tajusko kukaan mitä meinaan, mut sama nauha siis kuin tuo twist-homma. Me vaan leikittiin sillä tuommosta.
Minä landelta hyppäsin sellaisia sarjoja. Helsingistä tullut kesälomalainen osasi tuota siksakkia. :)
Apteekin salmiakkijauhoa. 1960-luvulta.
Vistiä. Sitä kuminauhaa ja niitä monimutkaisia hyppysarjoja, en niinkään korkeushyppyjä.