Vierailija

Mikä on muotia teinien keskuudessa, vaatteissa, koruissa, meikeissä? Jotain tiettyä merkkiä mistä tykkäävät? Tyttö meikkaa ja oletan että vaatteetkin kiinnostavat. Musiikkimausta ei ole hajuakaan, lukea tykkää mutta en tiedä mitä genreä.
Mitä olette hankkineet tuon ikäisille tytöille?

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuukuppi tai pessaari.

Äitinsä huolehtii noista asioista. Joululahjana on minusta kivempi antaa jotain kivaa ns. turhuutta, muotia, meikkejä tms. Sellaisista ainakin itse tykkäsin teininä.

Ap

Vierailija

Oon 18 mutta uskon että 14 vuotiailla on suht sama muoti.

- Meikessä muodissa on urban decay, anastasia beverlyhills ja kylie jennerin tiotteet. Esim. Anastasian contour kit, naked-luomiväripaletit ja kylie jennerin lip kitit ovat hyviä ideoita.
- Vaatteista en osaa sanoa, kivoin olisi varmaan lahjakortti ihan h&m/intersport jossa saisi ite päättää mitä ostaa.
- Liput keikalle? Jos on keikka mihin ei voi mennä ilman vanhempia, osta itsellesikin ja näin vietätte kivaa aikaa yhdessä. Tämän jälkeen esim. Syömään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuukuppi tai pessaari.

Äitinsä huolehtii noista asioista. Joululahjana on minusta kivempi antaa jotain kivaa ns. turhuutta, muotia, meikkejä tms. Sellaisista ainakin itse tykkäsin teininä.

Ap

Kynsiehoitosetti (ylellisen näköinen) tai hieno korurasia (iso)  vaikkapa.

Vierailija

Meikkijutuista Urban Decay-meikit, etenkin nestemäinen "nude concealer". Ripsiväri-kajal/rajauskynä -setti (esim. Sokos). "Kauneuspakkaus" Body Shopista. (Suosittuja ovat Pink Grapefruit-tuotteet). Hajuvesi tai jokin suihke Victoria's Secret:ltä. Spotify Premium. Kalliimpia lahjoja esim. Beats-kuulokkeet, valkea. Suklaarasia ja lahjakortti esim. Bik Bok, Cubus, HenkkaMaukkaan. Ihana yöasu plus pörrösukat. Kirjoista uusin Harry Potter, mikäli on aiemmin pottereihin tutustunut. KÅnken-reppu tai Niken mustavalkea jumppakassi (semmoinen narukassi, löytyy esim. urheilukaupoista).

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat