Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ulosotossa olevilla on varaa ostella LV:n tuotteita

Vierailija
19.11.2016 |

Paljonko muuten maksaa LV:n huivi tai Neverfull laukku? Ihmettelen miten ihmiset joilla ei ole varaa maksaa vuokriaan tai puhelinlaskujaan voivat ostella LV:n tuotteita ja muita merkkituotteita.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus?

Vierailija
2/21 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

LV on hyvää saippuaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus ulosotosta?

Vierailija
4/21 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän LV:n deodoranttia, alle kolme euroa puteli. Minusta se on edullisimmasta päästä ja vielä hyvä tuote.

Vierailija
5/21 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ihmeellistä tuossa on? Ovat tietenkin ostaneet ne laukut ym. niillä vuokraan tarkoitetuilla rahoilla.

Vierailija
6/21 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeät tulot, elättäjä, tili ulkomailla niin ulosottomies ei pääse käsiksi rahoihin.

Helppoa kuin heinänteko.

Vierailija
7/21 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko välttämättä aitoja?

Vierailija
8/21 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, mä ajattelin ennen ketjun lukemista, että onhan ne LV:n pesuaineet ja saippuat hiukan hintavampia, mut jos on allerginen, niin kyllä sitä köyhäkin voi käyttää LV:tä. Tinkii sitten jostain muusta hieman.

Mut joo, prioriteetit hukassa, jos monen satasen merkkituotteita pitää ostaa, vaikka vuokrat ulosotossa. Ilmeisesti vipeillä tai muiden rahoilla ostetaan tms. Eli eihän oikeasti olekaan varaa ostaa yhtään mitään, ainakaan omilla rahoilla.

Vierailija
9/21 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan ulosottoon 500e, vuokraan 500e ja loput 700e käytän miten haluan.

Vierailija
10/21 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri siksi heillä on varaa niihin kun eivät maksa laskujaan.

Vierailija
11/21 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syötkö mitään?

Vierailija
12/21 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tosi laiha niin ei syö mitään.

Jos rahat tulevat käteisenä "sivuhommista" niin ei ulosottomiehen eikä verokarhun koura ulotu niihin.

jos "LV" on ostettu Rhodoksen takakujilta.

Vierailija
13/21 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin erään vihreiden kunnallisvaltuutetun Vuittonit ovat aitoja.

Vierailija
14/21 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syötkö mitään?

Kyllä, ruokaa.

Vierailija
15/21 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin miten näillä kansalaisilla on varaa käydä ottamassa pistoksia naamaansa, kun miettii että kerta voi olla sen 250-400€ ja käyvät useamman kerran KUUKAUDESSA? Itse näillä tuloilla (kyllä, olen ulosoton asiakas) ulosottoon menee 600€, vuokraan 750€ ja itselle jää 550€. Eli saisin yhden pistoksen naamaani ja eläisin loppukuun millä? Mitä työtä nämä tekevät vai mitä h***********?!

Vierailija
16/21 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutenkin miten näillä kansalaisilla on varaa käydä ottamassa pistoksia naamaansa, kun miettii että kerta voi olla sen 250-400€ ja käyvät useamman kerran KUUKAUDESSA? Itse näillä tuloilla (kyllä, olen ulosoton asiakas) ulosottoon menee 600€, vuokraan 750€ ja itselle jää 550€. Eli saisin yhden pistoksen naamaani ja eläisin loppukuun millä? Mitä työtä nämä tekevät vai mitä h***********?!

Ei niitä pistoksia kylläkään kuukausittain laiteta.Riippuen siitä käytetäänkö botoxia vai täyteaineita niin 1-3 kertaa vuodessa pitäisi riittää.Itsekin olen ulosotossa, mutta minulla on ihan hyvin varaa käydä laittamassa botoxia otsaan 3 kertaa vuodessa.

Vierailija
17/21 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä pistoksia kylläkään kuukausittain laiteta.Riippuen siitä käytetäänkö botoxia vai täyteaineita niin 1-3 kertaa vuodessa pitäisi riittää.Itsekin olen ulosotossa, mutta minulla on ihan hyvin varaa käydä laittamassa botoxia otsaan 3 kertaa vuodessa.

Joo, tervejärkinen käy sen pari kertaa vuodessa, mutta nämä turbohuulet käyvät useamman kerran kuukaudessa. En ala nimiä kirjoittelemaan, mutta ellei huuliin oteta täytettä niin sitten poskiin/leukaan/nenään/otsaan. Ja kyllä, useamman kerran kuukaudessa.

Vierailija
18/21 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niillä ookaan varaa, siks ne just on ulosotossa. Niillä on joko osteluaddiktio tai sit vain muuten ongelmaa elämänhallinnassa ja rahankäytöstä.

Vierailija
19/21 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syötkö mitään?

No voi voi. Ehkä hän haluaa käyttää osan tuosta seitsemästäsadasta ruokaan.

Vierailija
20/21 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, joo, mut jos et kävisi ollenkaan, säästäisit nekin rahat ja voisit maksaa nopeammin

ulosottovelkasi...

Käsitättekö te ollenkaan, että teidän velkojenne takia yrittäjät/ne tahot, jotka odottaa teidän maksuanne, joutuu kärsimään???

Paljonko yks tuommoinen botox-kerta maksaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän