Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin tämä kamala teennäinen ulkonäkö menee pois muodista?

Vierailija
19.11.2016 |

Näkee jo yläaste ikäisiä joilla on tekoripisiä, hiuslisäkkeitä, geelikynsiä ja monet 18 vuotiaat säästää rahaa silikonirintoihin ja huulitäytteisiin + todella monilla alle 20 vuotiailla naisilla on jo nuo kaikki edellä mainitut.

Tähän lisäksi sitten todella vahvat meikit, kaikilla samanlaiset vaatteet, kampaukset ja ilmeet.

Milloin tulee muotiin luonnollisempi look? Jotenkin kamalaa katsottavaa kun kadut täynnä toistensa kopioita, instagramista ym.puhumattakaan..

Minun mielipiteeni on, että tuo tyyli rumentaa naisen kuin naisen / tytön kuin tytön.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene koskaan, tyyli vaan muuttuu. Kautta vuosituhansien naiset ovat muokanneet ulkonäköään. Pistä silmät kiinni, jos niin häiritsee. Kukaanhan ei Sinua pakota samoihin asioihin, saat ihan rauhassa olla luonnonkaunis.

Vierailija
2/23 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa näkee valitettavasti myös 30-40 vuotiailla. Helsingissä lähes kaikki asiakaspalvelijat omaavat ihan järkyt ripset ja iho on luonnottoman meikin peitossa. Vähintään nämä kaksi edellytystä täyttyy. Pahoin pelkään, että luulevat olevansa klassisia... Hrr.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet mies ja tykkäät aidosta niin seulonta on ainakin helpompaa. Aito kauneus erottuu paremmin, jos jotain positiivista.

Vierailija
4/23 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisi edes ne karmeat neliskulmaiset kardashian kulmakarvat pois muodista. Ne voittaa kauheudessaan jopa ne ysäriviivat.

Vierailija
5/23 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 72 tyyli oli luonnollisempi, mutta yllätys: ei silloinkaan kaikilla. Ihan kuten nykyään, osa on "luonnottomia" ja osa luonnollisia. Antaa olla.

Nuo kuvat on otettu Los Angelesissa 1972

Vierailija
6/23 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti se ei mene vielä ohi mikäli se voi vielä pahentua. Kunnes se on saavuttanut ääripisteensä niin sitten se muuttuu rytinällä. Ja ihan järkyttäviä nämä botoks huulet. Kyllä pitää ihmisen olla päästään ihan totaalisen vinksallaan kun se näkee peilistä itsensä tuollaisella akuankka suulla hienona ja kauniina. Mutta niinhän anorektikotkin näkevät itsensä läskeinä.

No aika näyttää mitä kaikille silikoneille tapahtuu ja mitä ne aiheuttavat. Onneksi kirurgit saavat harjoitella elävillä ihmisillä.

Vierailija
7/23 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuonna 72 tyyli oli luonnollisempi, mutta yllätys: ei silloinkaan kaikilla. Ihan kuten nykyään, osa on "luonnottomia" ja osa luonnollisia. Antaa olla.

Tuo ykköskuvan päätä isompi tupeeraus on jotain tajunnanräjäyttävää 😵

Vierailija
8/23 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän nuo kuvat nyt liittyneet mitenkään aiheeseen.

Vierailija
9/23 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä trendithän on hyvin kahtiajakautuneet siten, että näiden irtoripsijuttujen vastapainona on luomutrendi ollut pinnalla jo vuosia. Esim. moni on sanonut luopuneensa hiusten värjäyksestä tai laittavansa vain raitoja ja meikkauksessa tähdätään "meikittömään hehkeään". 

Vierailija
10/23 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se jossain vaiheessa meneee muodista. Muistan vathaisteininä kauhistelleeni äitini vanhoja muotilehtiä 60- luvun lopulta ja 70- luvun alusta, miten karmean luonnottomilta naiset näyttivät peruukeissaan ja irtoripsissään.

70- luvun lopulla ja 80- luvun alkuvuosina oli luonnollisuus muotia, ja 80- luvun lopulla tuli neonvärit yms.

Muoti on jatkuvaa aaltoliikettä, ja muutaman vuoden päästä kauhistellaan tämän päivän tyyliä.

Vierailija
11/23 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa uskon luonnollisuuden tulevan vielä muotiin. Ei siis toki täydellisellä meikittömyydellä jne. vaan esimerkiksi juuri silikonien suhteen. Fitness buumiin kuitenkin liittyy myös vahva innostus terveyteen; esimerkiksi rusketuksen hankkiminen ei enää nykyään ole yhtä suosittua kuin aikaisemmin.

Vierailija
12/23 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkee jo yläaste ikäisiä joilla on tekoripisiä, hiuslisäkkeitä, geelikynsiä ja monet 18 vuotiaat säästää rahaa silikonirintoihin ja huulitäytteisiin + todella monilla alle 20 vuotiailla naisilla on jo nuo kaikki edellä mainitut.

Tähän lisäksi sitten todella vahvat meikit, kaikilla samanlaiset vaatteet, kampaukset ja ilmeet.

Milloin tulee muotiin luonnollisempi look? Jotenkin kamalaa katsottavaa kun kadut täynnä toistensa kopioita, instagramista ym.puhumattakaan..

Minun mielipiteeni on, että tuo tyyli rumentaa naisen kuin naisen / tytön kuin tytön.

Huippua ei ole vielä edes saavutettu, pahemmaksi vaan menee.

Nainen ei voi enää rumempi olla kuin mitä nämä yli meikatut töröhuulet silikonitisseineen.

Vierailija
13/23 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 19 ja otin huuliin täytettä vuosi sitten ja säästän nyt silareihin. Mun mielestäni se on jokaisen oma päätös jos haluaa jotain omalle kropalle tehä.

Vierailija
14/23 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 19 ja otin huuliin täytettä vuosi sitten ja säästän nyt silareihin. Mun mielestäni se on jokaisen oma päätös jos haluaa jotain omalle kropalle tehä.

Niin on. Mutta me muut järkemme säilyttäneet voimme naureskella ja kauhistella tälle ilmiölle sydämemme kyllyydestä.

Vierailija
15/23 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa uskon luonnollisuuden tulevan vielä muotiin. Ei siis toki täydellisellä meikittömyydellä jne. vaan esimerkiksi juuri silikonien suhteen. Fitness buumiin kuitenkin liittyy myös vahva innostus terveyteen; esimerkiksi rusketuksen hankkiminen ei enää nykyään ole yhtä suosittua kuin aikaisemmin.

:DDD

Tuota, oletko sä voinut välttyä näiden fitnessmuijien kisakuvilta??! Ne ei kyllä tervettä ole nähnytkään. Aivan hirveitä. Ja ovat kyllä melko lailla ruskettuneita. Se että rusketus on purkista tyyliin "iho näyttää parkitulta nahalta" ei kyllä kovin terveelliseltä näytä. Sairaalta lähinnä.  

Vierailija
16/23 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoilla on voitokas tyyli hallussa. Siistit suorat housut, tummaa väriä, päällä kiva takki joka lämmittää samalla. Mikään ei kiristä, kasvoilla on luonnollinen ilme, eikä kiire minnekään. Laukku on aina mukana mutta kassiinkin mahtuu.

Vierailija
17/23 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummoilla on voitokas tyyli hallussa. Siistit suorat housut, tummaa väriä, päällä kiva takki joka lämmittää samalla. Mikään ei kiristä, kasvoilla on luonnollinen ilme, eikä kiire minnekään. Laukku on aina mukana mutta kassiinkin mahtuu.

Ja mukavat kengät jalassa ja alushousut joissa on kangasta edessä sekä takana eikä pelkkä naru persevaossa. Go mummot!

Vierailija
18/23 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin minäkin ulkonäkökeskeinen. Meni ohi ihan iän myötä. :)

T: Teini 80-luvulla

Vierailija
19/23 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa ajankuvaa, aivan mahtavia kuvia. Mitä siloposkia! Ajatelkaa että nuo nuoret on nyt noin 60-vuotiaita.

Vierailija
20/23 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonkauneus ja luonnollisen näköiset naiset erottuvat edukseen näiden muovibimbojen rinnalla.