Puolison tunteet ja ulkonäön virheet
Onko kellään muulla sellaista ongelmaa, että esim. menkkaturvotus tai muutama hormoninäppylä saavat puolison suhtautumaan teihin kylmästi, kunnes ulkonäkö korjaantuu jälleen normaaliksi?
Olen huomannut, että omassa parisuhteessa käy juuri näin. Mies ei halua viettää aikaa kanssani eikä anna läheisyyttä normaalilla tavalla silloin. Kun virhe (esim. turvotus/näpyt/mustelmat/silmätulehdus yms.) häviää, käytös palautuu taas normaaliksi.
Jotenkin tällainen käytös tuntuu minusta tosi pahalta ja loukkaavalta ja saa miettimään, että kovinpa on miehen tunteet minua kohtaan huteralla perustalla. Vai onko tällainen sittenkin ihan normaalia/yleistä?
Kommentit (4)
Miten minun tulisi tähän käytökseen reagoida? Tai kannattaako suhdetta ylipäänsä jatkaa? Ap
No ei kannata. Lähetä poika hottiksiin.
Mieti minkälaista empatiaa saisit, jos vakavammin sairastuisit? Minulla oli samanlainen ex, joka sitten lähtikin kun sairastuin.
Ja siis mainittakoon, että kyse ei ole ainoastaan kuikautisiin liittyvistä ulkonäön muutoksista. Jos joku siis miettii, että ehkä syynä onkin esim. kärttyisyys menkkojen aikana. Ap