Miten tälläisestä voi ikinä selvitä?
Eräs sairas ihminen on tehnyt minusta feikkiprofiilejä ympäri nettiä, facebookissa tekee esim. Ryhmiä missä arvostelee,haukkuu,jakaa noloja kuvia minusta. Kirjoittelee myös eri keskustelu palstoilla minun nimellä, esittää minua ja kertoo kuinka h olen ja blablablaa.
Olen aivan rikki tämän hullun ansiosta. En jaksa enää ollenkaan. En pääse eroon koko hullusta, jatkaa vaan touhujaan jatkuvasti. Kukaan ei halua enää olla tekemisissä ,tämän kyseisen ämmän takia. Kaikki pitää minua sekopäisenä hulluna. Vaikka olen ihan normi ihminen. En halua päättyä hautaan, vaikka ihminen sitä kovasti toivoo, tästäkin on todiste . Facebookissa koko viesti tallessa. Viimeinen niitti oli kun kuvasi minua salaa ja jakoi videon nettiin. Nämä feikkiprofiilit on tehty mm. Instagramii, eri treffipalstoille, seksipalstoille.. Mitä mä oikein teen ? Saisinpa tämän itkun loppumaan :(((((
P.s pitkään kesti että sain tämän kerrottua tänne :( älkää vihatko mua, tarvitsen nyt oikeasti APUA. Mitään en ole poistanut viesteistä, kaikki on tallessa, ääniviesteineen,kuvineen, kuvakaappauksineen.....
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Rikosilmoitus kunnianloukkauksesta, indentiteettivarkaudesta tms?
Täytyy tehdä varmaan niin, onneksi kaikki tallessa, onpahan todisteita koko ämmästä. Ei poliisit väittää mua hulluksi ainakaan!
Mikä nykypäivän ihmisiä oikein vaivaa? Kiitos somen!!!
Ota kuvakaappaus jokaisesta huomaamattaan asiasta ja ilmoita poliisille. Tee Facebookille ym ilmoitus feikkiprofiileista ja kerro niistä myös tutuille, jotka voivat auttaa seuraamaan tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Lääkkeet? Skitsofrenia?
Painus muualle provoilemasta siitä! 0/5
Vierailija kirjoitti:
Ota kuvakaappaus jokaisesta huomaamattaan asiasta ja ilmoita poliisille. Tee Facebookille ym ilmoitus feikkiprofiileista ja kerro niistä myös tutuille, jotka voivat auttaa seuraamaan tilannetta.
Olen säästänyt joka ikisen todisteen. Ja vaikka ne kuvat ja jutut poistetaan niin nehän leviää silti jos joku kopioi kaikki nolot kuvat ja jakaa taas niitä netissä :(((( eihän ne sillee kokonaa poistu, harmittaa ja itkettää jatkuvasti tämä kaikki :((((
Mistä vetoo et jos tämä oikeuteen menee, niin varmaan saa pelkät sakot :((
Siis mitä ihmettä, mikset ole tehnyt jo rikosilmoitusta. Toihan on jo todella vakavaa. Osaatko sanoa miksi henkilö käyttäytyy näin tai eihän tolle tietenkään mitään syytä ole. Mutta onko tämä joku sun ex, joka vainoaa sinua? Jokatapauksessa järkyttävää.
Voi, näin just viikolla yhdessä fb ryhmässä vastaavan huo,,ttelu hyökkäyksen. Siinä oli kanssa nimet ja kuvat. Tee rikosilmoitus.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ihmettä, mikset ole tehnyt jo rikosilmoitusta. Toihan on jo todella vakavaa. Osaatko sanoa miksi henkilö käyttäytyy näin tai eihän tolle tietenkään mitään syytä ole. Mutta onko tämä joku sun ex, joka vainoaa sinua? Jokatapauksessa järkyttävää.
Ei ole exä, yksi todella sairas ämmä. (Itse myös nainen)En tiedä syytä tähän, epäilen vahvasti jostain olevan katkera. Mikä voisi aiheuttaa tälläisen käyttäymisen... ei ole ei. Mutta toivon kovasti tämän kiusan loppuvan ;(( Niin on!
Mä kerran sattumalta löysin Johanna tukiaisen fb sivulta jonkun naisen joka kommentoi hänen juttuja.. Linkkasin profiilin auki ja siinä oli mun siskon kuva täysin oudolla kuvalla. Sisko on kuulemma aikaisemminkin joutunut tälläiseen tilanteeseen.. Uskomatonta kuinka joku edes KEHTAA tehdä tälläistä.
Jumala kostaa ilkivallantekijälle ja juonien punojallekkin, että ei mitään hätää Sinulla.
Järkyttävää millaisia ihmisiä on olemassa!!!!>:(
Nyt on lenkki heitetty ja vähän parempi mieli. Enää en itke, idiootin takia! Oli astetta vaikeampi lähteä ulos, mutta auttoi saamaan ajatuksia pois tästä idiootista. Maanantaina poliisiasemalle, sitten alkoikin taistelu. Asianajajan hommaan.Nyt nimittäin loppuu leikki kyseiseltä ämmältä.
"Se kuka leikkiin ryhtyy,se leikin kestäköön!"
Hyvä ap. Ja muista koko ajan, että sinä olet sinä, et ole se jota tuo toinen kuvailee ja jonka sanoo tehneen niitä pahoja asioita. Tiedät kuka olet, pidä puolesi ja hanki oikeutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen säästänyt joka ikisen todisteen. Ja vaikka ne kuvat ja jutut poistetaan niin nehän leviää silti jos joku kopioi kaikki nolot kuvat ja jakaa taas niitä netissä :(((( eihän ne sillee kokonaa poistu, harmittaa ja itkettää jatkuvasti tämä kaikki :((((
Mistä vetoo et jos tämä oikeuteen menee, niin varmaan saa pelkät sakot :((
Täyttää törkeän kunnianloukkauksen kriteerit koska on tehty joukkoviestintävälinettä käyttäen ja jos on pitkäkestoista se on myös raskauttava todiste. Voit vaatia vahingonkorvauksia, muista se. Ne lankevat maksettavaksi sen mahdollisen sakon lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Onko tekijä J.W?
Miksi ap et vastaa tähän? :0
Jos se on toi. Niin en yhtää ihmettele. Ihminen joka väsää hulluna feikkiprofiileja nettiin, esiintyy myös toisina ihmisinä. Väittää usein ettei enää tee niin, pyytelee anteeksi. Mut seuraavas hetkes tekee just niin . Sairas,mikä sairas. Kyseisellä naisella viiraa päässä ja pahasti. Mutta tee ihmeessä rikosilmoitus!
Kannattaa kaikkien muidenkin aina vinkata nettipoliisille, jos huomaa netissä vaikka itselleen tuntemattomankin henkilön mustamaalausta!
Rikosilmoitus kunnianloukkauksesta, indentiteettivarkaudesta tms?