Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis kuka tää Minttu Katariina on?? Herrajumala sentään mikä biisi...

Vierailija
18.11.2016 |

Oon joskus katsonut Instagramissa tällaista käyttäjää kuin minttukatariina ja taas tuli vastaan kun selailin randomilla. Oli vain näköjään muuttanut nimimerkikseen minttukatariinaofficial:

https://www.instagram.com/minttukatariinaofficial/

Ihmettelin nimimerkin vaihtoa ja selvisikin viimeisimmästä kuvasta, että on alkanut tehdä "musiikkia", ainakin yhden Youtube-videon verran:

Mitäs mieltä palstalaiset, onkos hyvä biisi ja kaunis lauluääni? Ja kuka tää minttukatariina ylipäätään on, joku ihan nobody vai pitäiskö tää tuntea jostain tv-ohjelmasta tjsp?? Mulla tulee Instassa vastaan usein, mutta en muualta tiedä kyseistä henkilöä.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalaa

Vierailija
42/50 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

noh,ei tämä nyt kamalan huono ollut,mutta ei hyväkään.On sitä huonompiakin kuultu.Mutta ei tällä kertaa jatkoon.Laulutunteja muutamia taakse,että saa äänen vireeseen,niin sitten ehkä saattaisi kuulostaa paremmalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua olipa vaivaannuttava video. :D

Vierailija
44/50 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekatkaas miten Minttu Katariina OMISTAA koko karaokemestan tällä vedollaan. Huikee talentti!!! https://www.instagram.com/p/BNKwZkaBmXs/?taken-by=minttukatariinaoffici…

Vierailija
45/50 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin säälittää toi tyttö. Hirvee pakonomanen tarve tulla laulajaksi. Täysin epävireistä määintää. Herättää myötähäpeää enemmän kuin aikoinaan Idolssin koelaulujaksot.

Tytöllä ei ole vaan minkäänlaisia lahjoja laulajaksi. Ei rytmitajua ei nuottikorvaa.

Vierailija
46/50 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jontte kirjoitti:

Jotenkin säälittää toi tyttö. Hirvee pakonomanen tarve tulla laulajaksi. Täysin epävireistä määintää. Herättää myötähäpeää enemmän kuin aikoinaan Idolssin koelaulujaksot.

Tytöllä ei ole vaan minkäänlaisia lahjoja laulajaksi. Ei rytmitajua ei nuottikorvaa.

:D Tai sitten olet vain kateellinen. Kyllä monen hymy hyytyy, kun Minttu Katariina on seuraavalla Vain elämää -kaudella. 

Vierailija
47/50 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huikea talentti!

Vierailija
48/50 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävän kuuloista epävireistä ulinaa.

Vierailija
49/50 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon joskus katsonut Instagramissa tällaista käyttäjää kuin minttukatariina ja taas tuli vastaan kun selailin randomilla. Oli vain näköjään muuttanut nimimerkikseen minttukatariinaofficial:

Ihmettelin nimimerkin vaihtoa ja selvisikin viimeisimmästä kuvasta, että on alkanut tehdä "musiikkia", ainakin yhden Youtube-videon verran:

Mitäs mieltä palstalaiset, onkos hyvä biisi ja kaunis lauluääni? Ja kuka tää minttukatariina ylipäätään on, joku ihan nobody vai pitäiskö tää tuntea jostain tv-ohjelmasta tjsp?? Mulla tulee Instassa vastaan usein, mutta en muualta tiedä kyseistä henkilöä.

Nätti tyttö ja kroppa hemmetin hyvässä tikissä. Joten miten pystyitte tyrimään tämän homman näin pahasti?

Kroppaa (paras myyntivaltti) ei esitetty ollenkaan, tai minä en ainakaan nähnyt kun skippasin eteenpäin, ja niin teki useimmat muutkin. Tai oikeastaan useimmat sulkivat videon nopeasti. Kropan sijasta ruudulle tungettiin jotain hemmetin lähikuvaa epätäydellisestä ihosta. Ne käsiliikkeet voisivat olla korkeintaan pari kertaa näytillä, korkeintaan 5s kerralla, nyt ne on puoli videota.

Miksi ette miksaa ääntä kuntoon? Ei nykyään tarvitse osata laulaa, mutta on pakko osata miksata.

Vierailija
50/50 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nätti tyttö ja kroppa hemmetin hyvässä tikissä. Joten miten pystyitte tyrimään tämän homman näin pahasti?

Kroppaa (paras myyntivaltti) ei esitetty ollenkaan, tai minä en ainakaan nähnyt kun skippasin eteenpäin, ja niin teki useimmat muutkin. Tai oikeastaan useimmat sulkivat videon nopeasti. Kropan sijasta ruudulle tungettiin jotain hemmetin lähikuvaa epätäydellisestä ihosta. Ne käsiliikkeet voisivat olla korkeintaan pari kertaa näytillä, korkeintaan 5s kerralla, nyt ne on puoli videota.

Miksi ette miksaa ääntä kuntoon? Ei nykyään tarvitse osata laulaa, mutta on pakko osata miksata.

nätti kroppa,ja nätti kroppa.Kyllä sitä tarvitaan muutakin kuin sitä nättiä kroppaa.Jos haluaa katsella nättejä kroppia niin niitä voi katsella netistä,siellä niitä on tusinoittain samanlaisia.