Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis kuka tää Minttu Katariina on?? Herrajumala sentään mikä biisi...

Vierailija
18.11.2016 |

Oon joskus katsonut Instagramissa tällaista käyttäjää kuin minttukatariina ja taas tuli vastaan kun selailin randomilla. Oli vain näköjään muuttanut nimimerkikseen minttukatariinaofficial:

https://www.instagram.com/minttukatariinaofficial/

Ihmettelin nimimerkin vaihtoa ja selvisikin viimeisimmästä kuvasta, että on alkanut tehdä "musiikkia", ainakin yhden Youtube-videon verran:

Mitäs mieltä palstalaiset, onkos hyvä biisi ja kaunis lauluääni? Ja kuka tää minttukatariina ylipäätään on, joku ihan nobody vai pitäiskö tää tuntea jostain tv-ohjelmasta tjsp?? Mulla tulee Instassa vastaan usein, mutta en muualta tiedä kyseistä henkilöä.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainos?

Vierailija
2/50 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kuka tää minttukatariina ylipäätään on, joku ihan nobody vai pitäiskö tää tuntea jostain tv-ohjelmasta tjsp?? Mulla tulee Instassa vastaan usein, mutta en muualta tiedä kyseistä henkilöä.

Sinä se olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän oli täällä jo eilen, haulla varmaan löytyy. En klikannut silloin enkä aio klikata nytkään.

Vierailija
4/50 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaameaa.

Vierailija
5/50 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Minttu. Älä lopeta päivätyötäsi, tai vastaavasti mene töihin. Ja nuo kynnetkin oli, sanoisinko... Puistattavat.

Vierailija
6/50 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea manageri, olet käynyt jonkin Modernin somemarkkinoinnin kurssin ja päätynyt legendaariselle Vauva-palstalle promoamaan jotain tusinatypykkää. Eikö nää Etunimi+Tokanimi -artistit ala olla jo yks iso vitsi?

PS. pidän huolen, että en törmää häneen muissakaan yhteyksissä

Vierailija
7/50 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo minttukatariina seurustelee pakkismiken kanssa, joka on siis joku bodari ja pakkotoisto-sivuston perustaja. Eli ei nuo kai mitään julkkiksia ole, tollasia perus ittensä esittelijöitä vaan. Ihan instassa itekin nähny niiden profiilit, joskus kiinnitin huomiota kun koko ajan kirjottelevat toisilleen julkisia rakkaudentunnustuksia hashtageillä ja kommenteilla siellä....

Vierailija
8/50 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tuota todella voi laulajaksi kutsua. Joka karaoke räkälästä löytyy paremmin laulavia. Tuo käsien veivaus ja kääntely ihan vitun ÄRSYTTÄVÄÄ.

Vierailija
9/50 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmin menisi läpi, kun kirjoittaisi reilusti: "hei olen minttukatariina ja yritin tässä vähän laulaa, mitä tykkäätte?"

Vierailija
10/50 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi Maria Monde :D (https://www.youtube.com/watch?v=Irk88h73isU)

En ymmärrä, osaan itse käyttää miksausvälineistöä vuosien takaisen lukiokurssin opeilla, mutta tuon biisin tekijät eivät?? Huono ääni on niin helppo peittää autotuneen sun muihin, ihan kuin naamasta saadaan nätti filttereillä. 

Vierailija
11/50 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paremmin menisi läpi, kun kirjoittaisi reilusti: "hei olen minttukatariina ja yritin tässä vähän laulaa, mitä tykkäätte?"

Niinpä, manageri, ota oppia. Me täällä palstalla tykätään dissata henkilökohtaisesti. Ei sun aloituspostaus puhuttele meitä laisinkaan.

Vierailija
12/50 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa pikku maistiainen niille, jotka ei halua Youtubea avata:

https://www.instagram.com/p/BM0ffUYhNuY/?taken-by=minttukatariinaoffici…;

Todella kaunista ja herkkää <3

Vierailija
13/50 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitin tämän asiattomaksi. Lopeta se typerä spämmääminen Minttu. Mun  tyttäreni laulaa hiton paljon paremmin kuin sä, heittää jo keikkoja ja tekee omat biisinsä.

Vierailija
14/50 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi Maria Monde :D (https://www.youtube.com/watch?v=Irk88h73isU)

En ymmärrä, osaan itse käyttää miksausvälineistöä vuosien takaisen lukiokurssin opeilla, mutta tuon biisin tekijät eivät?? Huono ääni on niin helppo peittää autotuneen sun muihin, ihan kuin naamasta saadaan nätti filttereillä. 

TÄMÄ, miksei tota kamaluutta oo vaan miksattu piiloon??? Järkkyä...

Vierailija
15/50 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästähän oli täällä jo eilen, haulla varmaan löytyy. En klikannut silloin enkä aio klikata nytkään.

Missä? Ainut mikä löytyi oli tämä, ei kovin aktiivinen ketju

http://www.vauva.fi/keskustelu/2715855/onko-minttu-katariina-uusi-diand…

Vai eikö ketään vain kiinnosta... kiinnostihan Maria Mondekin :D

Vierailija
16/50 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitin tämän asiattomaksi. Lopeta se typerä spämmääminen Minttu. Mun  tyttäreni laulaa hiton paljon paremmin kuin sä, heittää jo keikkoja ja tekee omat biisinsä.

Höh, olisin halunnut kuulla mammojen viiltäviä analyysejä aiheesta! En löytänyt vanhaakaan keskustelua, onko kaikki ketjut sitten poistettu vai? 

Ap 

Vierailija
17/50 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä? Ainut mikä löytyi oli tämä, ei kovin aktiivinen ketju

http://www.vauva.fi/keskustelu/2715855/onko-minttu-katariina-uusi-diand…

Vai eikö ketään vain kiinnosta... kiinnostihan Maria Mondekin :D

Eilen oli toinen ketju. Saikohan Maria Monde muuten levytyssopimuksen? Se oli sentään huvittava. Tätä Minttua en jaksa katsoa.

Vierailija
18/50 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria Mondehan oli vaan tän ajankuvan vitsi. Oikeasti musikaalinen ja älykäs ihminen. Ettekö yhtään ottanu selvää?

Vierailija
19/50 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maria Mondehan oli vaan tän ajankuvan vitsi. Oikeasti musikaalinen ja älykäs ihminen. Ettekö yhtään ottanu selvää?

Itekin ajattelin siitä heti, että oli parodiaa. Mutta miksi se sitten haastatteluissa sanoi olevansa ihan tosissaan...

Vierailija
20/50 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävireistä surkeasti sanoitettua paskaa. Vaihda alaa.

T. Ammattimuusikko