Miten saan naimisissa olevalta MILFiltä seksiä?
Naapurissa elää noin 31 vuotias timmi joogapantseja tai tiukkoja farkkuja käyttävä hymyilevä MILF.
Ongelmahan tässä on se että nainen on naimisissa semmosen 25-40 v 190cm, macho yläkroppa miehen kanssa joka ei turhia puhele.
Itse olen 18v, 75kg... 175cm aika tikku vartaloltani. Neitsyt, alhaisesta itsetunnosta kärsivä pikkupoika joka ei pysty edes puhumaan ilman änkyttämistä.
Minkälaiset mahdollisuudet olisi minulla saada seksiä tältä naiselta? Ja haluaisin kuulla mahdollisuudet ilman että nainen joutuu miehensä fyysisen pahoinpitelyn uhriksi vaikka stereotypia sanoo että siinä on minun parhaat mahdollisuudet (antaa tukea kun nainen pelkää "macho" miestään)
Kommentit (4)
Vastaus otsikon kysymykseen, et mitenkään.
Ei se äiti ehdi ajattelemaan mitään seksiin liittyvää.
Vieraaailija kirjoitti:
Se selviää vain lähestymällä häntä
Vierailija kirjoitti:
Vastaus otsikon kysymykseen, et mitenkään.
Ei se äiti ehdi ajattelemaan mitään seksiin liittyvää.
Kyllä äititkin tykkää seksistä :).
Ehdotuksia miten lähestyn häntä? Miettinyt, vois trimmata kehoni ja mennä pelkät tiukat alushousut jalassa koputtaa ovelle, osottaen sormillani mun alushouihin missä pullottais.
Liian agressiivinen vai?
Älä pistä tänne palstalle kenenkään nimeä, jos et ole saanut lupaa. Muuten mamma Milf suuttuu, etkä pääse edes katselemasn häntä. Sinunlaisesi nynnyt eivät kiinnosta ketään. Pitää toimia eikä kynäillä.
Se selviää vain lähestymällä häntä.