Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leirikoulu, taas mietityttää...

Vierailija
18.11.2016 |

Luokan vanhemmille on perustettu ryhmä whatsappiin, mutta ryhmään liitetty yllättäen ainoastaan äidit. Lisäksi oli sovittu, että osittain reissu kustannetaan tilisiirroilla ja osittain diskoilla ja myyjäisillä ja nyt mammat kirjoittelee 20 viestiä päivässä että kuka tekee mokkapalat ja kuka menee pitämään buffetia, siivoamaan ym. Kyllä minä ainakin tarkoitin, että lapset hoitaisivat nuo asiat eikä äidit! Koko ajatus oli, että lapset joutuvat tekemään töitä rahan eteen. Sori, pakko tänne purkautua, kun en noille mammoille suoraan sanottuna kehtaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne lapset hoitaisi itse ne tilisiirrot? Ei meidän lapsilla ainakaan ole omaan tiliinsä mitään koodeja olemassa? Ja väität, että 11v ikäiset osaa itse miettiä, kuinka paljon pullaa ja pahvikuppeja pitää olla buffetia varten? Kunhan nyt hoitavat sen myynnin ja osallituvat siihen leipomiseen, niin hyvä on. Päälle katsomassa pitää kuitenkin olla joku aikuinen koko ajan.  

Vierailija
2/4 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai nuo tilisiirrot hoidetaan vanhempien kesken. Kyllä lapset osaa itsekin järjestää myyjäisiä ja diskoja aivan varmasti. Osaavat kuitenkin plus- ja kertolaskut. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai nuo tilisiirrot hoidetaan vanhempien kesken. Kyllä lapset osaa itsekin järjestää myyjäisiä ja diskoja aivan varmasti. Osaavat kuitenkin plus- ja kertolaskut. ap

Minkä ikäisistä koululaisista kyse? Omani on kuudennella, ja aika pitkälle lapset järjestävät itse noita tapahtumia, mutta kyllä siellä aina joutuu kuitenkin neuvomaan asioissa. Eli ihan täysin omatoimisesti ei voi antaa lasten hoitaa järjestelyjä. Ja tämä luokka on jopa erittäinkin aktiivinen ja organisointikykyinen, siitä huolimatta siis on katsottava perään.

Vierailija
4/4 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset voi sitten kysyä, jos on epäselvää. Kyse 11-12 -vuotiaista. Ja vaikka nyt sitten pahvimukit loppuisi kesken, niin mitä sitten? Siinähän oppisi seuraavaan kertaan. Miksi äitien pitäisi murehtia esim sitä, tuleeko buffettialue siistiksi jälkeenpäin? Kuinka moni isä sitä joutuu pohtimaan? Ja tosiaan miksei se ole niiden lasten asia hoitaa? Mun mielestä oiva konsti opettaa vastuunkantamista. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän