Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä kokemusta imetyksestä "vähempihiilarisella" ruokavaliolla?

Vierailija
18.11.2016 |

Mulla on itsellä vauva 2 kk, joka on täysimetyksellä. Haluankin imettää vielä pitkään. Mieli tekisi kuitenkin alkaa syömään niinkuin söin ennen raskauttakin... Paljon erilaisia vihanneksia ja marjoja, runsaasti rasvoja. Hiilareita kertyy n. 70-100g/vrk. En oo yleensä tarkkaan laskeskellut, mutta suunnilleen. Silloin olo on niin hyvä, nukun sikeämmin ja päivisin riittää energiaa, moniongelmainen iho voi hyvin ja vatsakin toimii (ja isona plussana makeanhimo loppuu, muutoin se on jotain ihan järkkyä)
Vaan mitenköhän tämmöinen vaikuttaa imetykseen? Muodostuuko maitoa hyvin, vaikka laskeekin hiilihydraattien määrää? Kokemuksia?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käyttänyt mm. maitoa, perunaa, pastaa, leipää ruokavaliossani ja imettänyt olen jokaista lastani 2-3v.

Hyvin on riittänyt maito, jopa muidenkin äitien lapsille saakka.

Vierailija
2/2 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi ottaa minkä tarvitsee, et voi siihen oikein itse vaikuttaa. Jos ruokavaliostasi puuttuu vaikka proteiineja, niin elimistösi huolehtii siitä että sun lihaksista sitä siirtyy rintamaitoon. On se luonto vaan aika hienosti järjestetty, lapset ensin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän