Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pakkomielle poikaystävän eksästä

18.11.2016 |

Aloitin suhteen vuosi sitten miehen kanssa. Juttumme alkoi kun hän vielä seurusteli entisen tyttöystävänsä kanssa. Suutelimme ja hänen tyttöystävä sai tietää. Tyttöystävä jätti hänet, ja me aloimme seurustella melkein heti heidän eronsa jälkeen.
Aluksi pelkäsin että olen pelkkä laastari, mutta mies vakuuttaa minulle että rakastui minuun jo silloin kun hän seurusteli. Hän kohtelee minua todella hyvin, ja on kertonut että hänellä meni todella huonosti entisen tyttöystävän kanssa, ja että oli vain ajan kysymys milloin he eroavat. Olen tosi onnellinen hänen kanssaan, mutta en voi lakata ajattelemasta hänen entistä tyttöystäväänsä.
Vertaan itseäni koko ajan häneen esim ulkonäöllisesti, käyn katsomassa hänen someaan koko ajan yms, mietin olenko parempi sängyssä kuin hän, ja näen jo uniakin hänestä. Tämä on ehkä omatuntoni joka kolkuttaa. Miten pääsen tästä asiasta yli...? Poikaystäväni ei ole missään tekemisissä eksänsä kanssa, eikä eksäkään yritäkään olla yhteyksissä poikaystävääni. Tämä asia vaivaa vain minua, ei poikaystävääni.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä oikeasti pelkäät että mies jättää sinut ja koska vehtasi sinun kanssasi ollessaan vielä suhteessa niin tekee saman sinulle? Turhaa miettiä tuota exää kun on todennäköisempää että jos mies on sinut jättääkseen niin tekee sen ihan jonkun muun naisen takia, ei tuon eksän.

Vierailija
2/15 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jutellut poikaystävälle tästä? Selvästi tuo heidän parisuhteensa päätös vaivaa sinua ja siksi pyörii mielessäsi. Lopeta exän seuraaminen ja vertaaminen häneen. Voit myös kirjoittaa exälle ystävällisen lyhyen viestin, jossa pyydät anteeksi kun tulit heidän väliinsä ja toivotat kaikkea hyvää jatkoon. Exällä tosin ei ole mitään velvollisuutta antaa sinulle anteeksi tai vastata sinulle mitään. Jos lähtee pussailemaan varattuja miehiä, niin on vain kannettava vastuu asiasta hyväksymällä, että tässä kävi nyt näin, kaikki ei ole täydellistä. Et voi odottaa saavasi mitään synninpäästöä keneltäkään ja vähiten exältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä hyvä, että nuori nainen pyrkii parempaan, kuin mitä miehen ex oli. Varsinkin tuo, että haluaa olla sängyssäkin parempi kuin mitä ex oli. Mies tykkää.

4/15 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuskinpa kuitenkaan ketään muutakaan miestä haluaa, jos kerta sinun kanssasi on päättänyt olla ja sinua rakastaa.

Vierailija
5/15 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk mikä mies. Tee itsellesi palvelus ja jjsap.

Vierailija
6/15 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo oon. Sen mielestä on tyhmää että mietin eksää ja varsinkin kun hän on mulle kertonut että miten huonosti heillä meni. Eksä oli ilmeisesti suhteen aikana myös pettänyt.

En olisi ikinä itsestäni uskonut että menisin varattua suutelemaan, mutta ihastuin häneen vain niin paljon että aivotoiminta loppui.

Mulla oli vuosi sitten kamalat omantunnontuskat, nyt ne on vähän helpottanut mutta edelleenkin pahalle tuntuu. Tiedän että olen ansainnut tuskani mutta tämä pakkomielle olisi ihan kiva saada pois päästä...

Vierailija
7/15 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös nyt olekaan kaikki hyvin? Kaksi pettäjää on toisensa ansainneet. Hieno juttu, että omatunto edes pikkuisen kolkuttaa. Ja toivottavasti ajan myötä alkaa oikein kunnolla jyskyttää.

Upea nainen tuo ex, nousi kaiken yläpuolelle ja jatkoi eteenpäin. Ei jäänyt miettimään jotain pikkupissistä, joka tunki itsensä muiden suhteeseen.

Mies teki huonon "valinnan". Nyt hänen vierellään uikuttaa itsetunnoton ja syyllinen typerys, joka vertaa itseään oikeasti fiksuun naiseen. Mä ainakin varautuisin jo pakkaamaan, ja pakenisin vuorille häpeemään.

Vierailija
8/15 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea nainen joka petti myös suhteen aikana? Yeap

Vierailija
9/15 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna olisin huolissani.

Miksi roikkua suhteessa joka ei toimi? Koska ukkosi ei osaa olla yksin.

Sinä tulit ja pelastit sen paskasta suhteesta.

Takaisin ei ole paluuta joten roikkuu nyt sinussa kynsin ja hampain (sillä ei ole merkitystä oletko parempi kuin exänsä).

Kunnes löytää taas sen uuden ihanan rakkauden ja sinä oletkin se pettäjä yms.

Suhteen jälkeen täytyy aina erota ennen uutta suhdetta jotta kierre ei jatku.

Selvittelikö ukkosi eroaan? Tuskin joten samat ongelmat viedään suhteesta toiseen.

Muuttuuko mikään? No ei.

Onnea siis sinulle löydöstäsi.

Vierailija
10/15 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet lesbo joka oikeasti halusi sen tyttöystävän mutta otit miehen koska et kehtaa vielä tulla kaapista.

Vierailija
11/15 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

He seurustelivat pitkään eksän kanssa ja siksi poikaystäväni ei halunnut erota ennen kuin eksä jätti hänet. Silloin hän sai tietää eksän pettämisestäkin. Suhteesta hän pääsi helposti yli..

Vierailija
12/15 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua toi aloitusviesti voisi olla lähes täysin mun kirjoittama muutaman vuoden takaa. En muista miten pääsin siitä tilanteesta yli, luultavasti vain ajan kanssa ja puhumalla.

Vierailija
13/15 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIehesi käy salaa panemassa exäänsä. Sinun pitää olla kauniimpi ja hoikempi ja pitää parempaa huolta miehestäsi jos aiot pitää hänet. Esim. suihinotolla herättäminen viikonloppuisin on hyvä keino pitää mies tyytyväisenä.

Vierailija
14/15 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eksälle pistää viestiä niin luulempa että ei hyvät heilu

Vierailija
15/15 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies pettää niin pettää. Jos et luota niin jätä. jos pettää niin jonkun muun kanssa!