Parhaalta tuntuu kommentti "en ole ikinä ennen....."
Minusta on kehittynyt taitava rakastaja. Saan vietyä suurimman osan seksikumppaneistani huipulle ihan itse toimituksessa. Nuorempana ei onnistunut kuin harvoin. Kumppanit samanikäisiä kuin silloinkin. Mitä olen oppinut: kuuntelemaan naista herkällä korvalla, vaihtelen rytmiä ja haen oikeaa kulmaa. Toki luoja myös antanut työvälinettä enemmän kuin muille. Mutta se oli jo nuoruusvuosina että tekniikka tärkeämpi. M43
Kommentit (10)
Aha. Epäilen kyllä jääkö teorian tasolle, kun aika tuntuu menevän av:llä trollaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Aha. Epäilen kyllä jääkö teorian tasolle, kun aika tuntuu menevän av:llä trollaamiseen.
Ei ole trollaamista. Arvioisin että 4/5 naisesta saa ja moni kertonut ettei uskonut ikinä voivansa saada sillä tavalla. Miksi nykyään naiset näyttelisi ja valehtelisi kun ennen eivät kun olin nuorempi?
Minulla ollut vain yksi nainen ja se saa aina ainakin kahdesti. Pitäisikö minun laajentaa reviiriä, niin kuin sinä siitossonni?
Et voi ottaa kokonaan kunniaa asiasta, koska luultavasti partnerisikin ovat vanhempia nykyään ja useilla naisilla orgasmin saaminen pelkässä yhdynnässä käy helpommin vanhempana.
Mieheni myös 43v ja seksielämä on ihan hillitöntä,edes teininä ei sekstailtu näin paljoa,itse vapauduin 30v kaikista estoista(lakkasin murehtimasta makkaroita ja miettimästä missä asennossa niitä ei olisi)laihdutin 20kg ja hyväksyin kehoni ja sen jälkeen seksi on ollut upeaa,tuntuu pirun hyvältä vanheta ja oppia kokoajan uutta toisistamme!
Vierailija kirjoitti:
Et voi ottaa kokonaan kunniaa asiasta, koska luultavasti partnerisikin ovat vanhempia nykyään ja useilla naisilla orgasmin saaminen pelkässä yhdynnässä käy helpommin vanhempana.
Onko sulla lukihäiriö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla lukihäiriö?
Taitaa olla.
Harjoittelu parantaa tässäkin lajissa